Re: terapia b.- Rzucanie palenia.

Data: 2003-07-28 14:00:40
Temat: Re: terapia b.- Rzucanie palenia.
Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl>

Dnia 03-07-28 Rusalka napisał(a)

> "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> wrote

> jA BYM ZROBILA PIERWSZE ROZGRANICZENIE: NA KOBIETY I MEZCZYZN.
Bo?

> I tu sie koleczko zamyka.
> Popielniczki moge wyrzucic, nie unikne palaczy, bo wiekszosc moich
> znajomych pali. Czyzbym miala ograniczac kontakty towarzyskie?
A czytala o odmawianiu itd... przeczytaj raz jeszcze bo nie chce sie
powtarzac. Przepraszam.

> Wsparcie spoleczne - trudne np. w rodzinie palaczy i znajomych
> nalogowcow.
Dlatego profesjonalna grupa wsparcia. Mozna tez zucic palenie rodzinnie.

> Dla wiekszosci palaczek (mowie tu o kobietach) bardziej istotne sa nie
> choroby typu rak pluc, ale raczej bardziej przemawia mniej swietlist
> cera czy brudne zeby. Sprawa zapachu nikotynowego jest wtorna, gdyz
> takze sie go lapie np. siedzac w klubie wsrod innych palaczy.

No i.... wlasnie podalas plusu niepalenia... cera itd.... ladnie pracuj
dalej :)

> Kazda kobieta zna sposoby na utrzymanie wagi, ale wiekszosc sobie z
> nimi nie radzi. I podjadanie w momencie braku papierosa nijak ma sie
> do posiadanej wiedzy.

Ale ja glupi jestem myslalem ze wiedza o kontroli wagi obrjmuje rowniez
kontrole podjadanie
pomiedzy posilkami :)

> 11 spotkan - to mordega - to za dlugo trwa.
> Musza byc inne sposoby, szybsze i bardziej skuteczne.

12 taaak mordega. Jak sie chce rzucic palenie to sie chce rzucic
palenie....
Tylko ze te 12 spotkan ma swoje uzasadnienie.
No i kto powiedzial ze rzucenie palenia ma byc latwe przeciez to jest
NALOG!

> Chyba nie wierze w skutecznosc takiej kuracji.
Wirzyc nie musisz nikt Ci nie karze. :)

> Sama jestem palaczka i nijak mnie to nie zachecilo do podjecia takiej
> dlugiej drogi prze meke.
A chcesz rzucic palenie?

Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner