Re: trawnik a meskie geny

From: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: trawnik a meskie geny
Date: Mon, 30 Sep 2002 21:27:46 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@as3-136.swietochlowice.dialup.inetia.pl

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3355.000010ed.3d988db1@newsgate.onet.pl...

> Janie Juniorze to co napisałeś przypomiało mi jak w TV mówili o
podręcznikach
> do "Wychowania w rodzinie" - jedna pani broniła podręcznika w którym role
> rodzinie sa mocno określone (-> Tatuś - praca -pieniążki a Mamusia ->
dzieci -
> dom - obiadki )
> Jeżeli uczyłes się tego w szkole to domyslam się z jakiego podrecznika
>
> Pozdro
> Jack

Troszkę mi podpadłeś, Jack. Wygadałeś się.
To ja w dobrej wierze podsuwam Ci kolejne argumenty, na potwierdzenie
Twej teorii,

co jest nawet

a Ty tak po prostu przypominasz sobie, że usłyszałeś to w telewizji!!!
Dlaczego, Jack ...

Mimo wszystko, dobrych snów. Jak znów będzie coś, co wpędzi Cię
w zadumę, pomyśl, czy źródłem nie była TV.

Jan_jr