Re: ubezpieczenie NNW

From: Vax <m...@z...sie>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: ubezpieczenie NNW
Date: Thu, 08 Oct 2009 12:32:48 +0200

Nixe pisze:

> Myślę, że jakbyś dostawał co roku miły dla oka lub kieszeni prezent, to
> zapewne też byłbyś przekonany o tej obowiązkowości i przekonywał o niej
> innych ;-)

Ze średniej wielkości szkoły, to się niezła prowizja ze składek uzbiera.
Wesołe jest życie agenta... :D

W szkole młodego odbywa się to tak:
"ubezpieczcie dziecko w szkole ALBO podajcie nam numer polisy, jeżeli
dziecko ubezpieczacie gdzie indziej". Dobrowolność jak cholera.
Tak to ja manipulowałem dzieckiem, gdy miało 3 lata:
"zjesz to PRZED czy PO bajce?" (tak, tak, opcji "nie zjem" brak).

I teksty, że leczenie itp. - ale to akurat inne ubezpieczenie (członka
rodziny, zdrowotne) obejmuje, czyż nie?
Na prywatne i tak by nie starczyło.

Najgorsze są próby wymuszania tego haraczu pod groźbą nie uczestniczenia
w wycieczkach, zielonych szkłach etc., owszem, mogę powiedzieć: "no to
spróbujcie", ale wtedy się robi coraz mniej przyjemnie. Więc pozostaje
cierpliwe tłumaczenie, bez gwarancji, że zrozumieją. Wszak to taka
wieloletnia tradycja, babcia płaciła, płaciła i matka, ja płacę i moje
dzieci będą. By żyło się lepiej. Ubezpieczycielom ;D

A wała! - nie będę uczestniczył w zrzucie na Eureko. Ani na nowe auto
prezesa innej korporacji, czy wakacje agenta. :D

v.