Re: [wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu

From: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: [wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu
Date: Sun, 15 Jun 2003 00:15:37 +0200

On Sat, 14 Jun 2003, alt.religion.albertanism wrote:

> *Co łączy medycynę i religię?*

z Twoja religia na pewno nic

> Ostatnio staralem sie o kontakt z umierajacymi ludzmi w hospicjum w
> Poznaniu. Chcialem z umierajacymi, ktorzy byliby chetni, porozmawiac o
> cierpieniu, duszy, bogu, umieraniu, egzystencji po smierci...
> I wiecie jaka byla reakcja lekarza? Odmowil Mowcy Boga wszelkich kontaktow
> z umierajacymi, bo "po co im przeszkadzac..."

mysle, ze z takimi pogladami, jakie wyglaszales na temat chrzescijan,
ktorzy stanowia wiekszosc w Polsce Twoje rozmowy z umierajacymi
moga im przyniesc wiele przykrosci. Chorzy hospicyjni nie powinni
byc poddawanie eksperymentom tworcow nowych religii i religierow.
To jest rzecz do przemyslenia, jednak mam nadzieje, ze Cie tam
nie wpuscili.

> przekonaniami religijnymi i wiara w boga!

ja wierze, ale Ty mojego Boga, Boga chrzescijan nie powazasz,
wiec ja nie ma z Toba o czym mowic w zakresie religii

Jesli masz ochote popatrz sobie na:
http://www.stud.uni.torun.pl/~pekasz/CYTATY/

Tak wiec ponawiam prosbe abys:

1. uwolnil grupe od Twoich namolnych spamow
2. nie eksperymentowal na pacjentach Hospicjum

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz