Re: wybroczyny na nogach u dziecka

From: "Iwona" <j...@s...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wybroczyny na nogach u dziecka
Date: Sat, 21 Jun 2008 09:34:04 +0200

Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski"
<c...@g...internetdsl.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> pewnie nietrafione (nie jestem lek) ale sprawdzic ACTH, TSH, grasice, czy
> jest karmiony piersia (moze korzystac z twoich przeciwcial tak dlugo jak
> masz mleko, ale moze rownie dobrze tez cos od ciebie lapac)

TSH miał niedawno robione i jest ok, piersią nie jest karmiony, jest na
diecie na mleku kozim

, zatrucie
> metalami ciezkimi, moja ulubiona robaczyca pewnie nie wchodzi w gre,
> chociaz tez oslabia uklad immuno 'podstepnie' (morfologia wychodzi ok,
> robale tlumia mechanizmy odpornosciowe zwiazane m.in. z prostaglandynami,
> sa pod tym wzgledem bardzo sprytne - a uklad odp. dzieci moze jeszcze nie
> znac ich bialek i w ogole nie reagowac, mozna sprobowac morfologii z
> rozmazem i patrzec na granulocyty kwasochlonne ale pewnie zaraz jakis
> lekarz mnie wysmieje ze u dzieci takie badanie to tylko strata pieniedzy)

robali nie ma, był odrobaczany nawet na wszelki wypadek, miał niedawno
gatroskopię, szukali lambii, gliste ludzką badali jakoś z krwi, robiłam z
rozmazem, granulocyty sa niskie

> generalnie chyba to nie temat na grupe, radzilbym zasiegnac drugiej opinii
> jakiegos doswiadczonego pediatry , polecam np. dr.Marka Filke (Fiłkę z
> diakrykami (iso-8859-2) obecnie stacjonujacego w Zgorzelcu (dosc
> doswiadczony lekarz z duzym stazem)
>
> --

Jesteśmy z okolic Poznania. I z lekarzem mamy problem, bo nikt nic zawsze
nie wie a ja w końcu ląduje z dzieckiem w szpitalu, duzo już czasu spędził
na rożnych oddziałach.
Taki trudny pacjent też nasz synek :(