Re: zdrada i konsekwencje - dlugie

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada i konsekwencje - dlugie
Date: Tue, 18 Nov 2003 07:56:40 -0600
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-67-37-227-7.dsl.chcgil.ameritech.net

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:28590-1069152301@213.17.138.62...
> To nie moje poglądy - starałem się opisać jedynie stan
> umysłowo-uczuciowy kobiet w pewnych sytuacjach - wiem że nie
> jest to najdokładniejszy opis ale cóż znam go jedynie z
> rozmów z kobietami (sam, niestety, kobietą nie jestem
> ;-))) )

wobec tego pozostan jednak facetem nawet w probach
umyslowo-uczuciowych :-)

> ze soba
> >

> Odpowieź: "To po coś jej głowe zawracał pzez 7 lat. Mogła
> już za ten czas sobie życie poukładać."

to ile dla twojej mamy mozna "chodzic" z dziewczyna, zeby
czas nie uznac za zmarnowany?
jednym slowem, dla twojej mamy nie liczy sie towje szcescie
tylko poukladne zycie dzieczyny swojego dziecka.
kolejny raz mnie zaskoczyles...

> Ale u facetów częstrze jest wtedy podejście - "fajnie było
> ale(/szkoda że) się skończyło"
> - dostrzegają, mam wrażenie, piękne chwile a starają się
> zapomnieć rozstanie!

znow masz jakies poglady malo zgodne z pawda :-)

> Dlaczego małżeństwem? - może jedynie 'dłuższym byciem razem'
> (zawsze dłuższym niż było!)

czyli od kiedy dluzsze bycie razem zaczyna sie byc tym
powazniejszym?

> Cóż może po prostu żadna nie chciała się ze mną rozstać
> (co dziwne bo idełem to raczej nie jestem ;-))) )

pozwol, ze nie skomentuje tego ;-)
iwon(k)a