Re: zdrada i konsekwencje - dlugie

From: Oleńka <o...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada i konsekwencje - dlugie
Date: Wed, 19 Nov 2003 15:26:41 +0100

> Nie nie rozstalbym sie z zona. Po tym jak powiedzialem jej o zdradzie,
> wiedzialem ze musze byc przy niej, dla niej ale przede wszystkim dla
> dziecka.

A teraz, kiedy żona wie jeszcze więcej? Jest jeszcze bardziej "obciążona"?
Mozna ją zostawić???

IMO Leszku (IMO, co podkreślam) powodem podjęcia Twojej decyzji jest fakt,
ze nie wiesz, co z robić z ciężarną kobietą, która pojawiła się w Twoim
życiu, a nie sama miłość do Agnieszki. Skoro byś nie odszedł od żony, gdyby
kochanka nie byław ciąży.....hmmm.....

zachowalem sie tak jak sie zachowalem to nie mam szans na
> kolejny tym razem normalny, zdrowy zwiazek z osoba, ktora kocham.

Ale jakby nie była w ciąży, to byś ją kochał "na odległość"?

mam podstawy sadzic, ze z Agnieszka
> bedziemy "zyli dlugo i szczesliwie", chociaz startujemy z bardzo duzym
> obciazeniem.

Jakie? Nie pytam złośliwie ani napstliwie.

Pozdrawiam,
Ola