Re: zielona szkoła i komórki

From: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: zielona szkoła i komórki
Date: Fri, 9 Feb 2007 13:33:30 +0100

W wiadomości:eqhe4g$fre$...@n...news.tpi.pl,
Piotr Szewczyk <p...@u...irc.pl> napisał(a):

> Proponuję nie przejmować się tego typu zakazami, napisać pisemne
> oświadczenie do wychowawców i dyrekcji że dziecko zabiera komórkę na
> Twoją odpowiedzialność, poinformować że osobiście pouczyłaś
> syna/córkę w jakich okolicznościach może używać telefonu, by nie
> przeszkadzał w prowadzeniu zajęć i ciszy nocnej.
>
> W uzasadnieniu napisz, że chcesz mieć stały kontakt z dzieckiem i
> nikomu nic do tego, bo to przecież nie więzienie ani obóz
> koncentracyjny.

Wszystko fajnie, tylko w sąsiedniej szkole powiedzieli, że jak ktoś się
uprze, to może wziąć telefon, ale jak pani złapie z telefonem, to go
zabierze. A przecież nie będe jechała 600 km, żeby zrobić awanturę w celu
oddania dziecku telefonu.

pozdrawiam Tatiana
--
Każde uogólnienie jest niebezpieczne, nawet to
/Aleksander Dumas/