Tatar z kurczaka

131. Data: 2016-08-27 21:20:50

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Aug 2016 20:58:44 +0200, Animka napisał(a):

> I tak trzeba po przyniesieniu do domu dokładnie umyć pod bieżąca wodą.

Warzywa i owoce sprzedawane luzem (winogrona też) myję w misce gorącą wodą
z płynem do mycia naczyń. Oczywiście potem natychmiast płuczę zimną,
wielokrotnie zmieniajac wodę. Na koniec jeszcze pozostawiam w czystej
zimnej wodzie na parę minut, żeby mieć pewność, ze wszelkie resztki
detergentu zostaną wypłukane z zakamarków.
Kiedyś pewien profesor od biochemii (na studiach MŚK) powiedział bardzo
dobitnie, że mycie warzyw i owoców samą wodą to tylko rozmazywanie
bakterii, które mają silne mechanizmy utrzymywania się na/przy powierzchni
przedmiotów, więc trzeba te mechanizmy pokonywać przez zmniejszenie
napięcia powierzchniowego cieczy (to tak najkrocej), a na to pozwalają
tylko detergenty i mydło.

132. Data: 2016-08-27 21:35:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Nie zgłosiłam, bo byłam tam tylko raz. Jeden raz byłam w innej Biedronce
> i też było brudno.

Do trzech razy sztuka, jak to mówią.

--
Jarek

133. Data: 2016-08-27 21:42:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Czy ktoś ma jeszcze (lub gdzieś widział) stalowe kubły na śmieci?

Kubłów już dawno nie. Ale te większe pojemniki, takie na kółkach,
to i owszem. Steeldrumy kidyś klepano ze starych beczek na ropę.
Dzisiaj śliczne i błyszczące robią z nierdzewki we fabrykach.

--
Jarek

134. Data: 2016-08-27 21:44:05

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 20:51, Trefniś pisze:
> [...]
zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html

uza-mozgu-znalezli-pasozyta,77385.html

> No i?

Co i?

--
animka

135. Data: 2016-08-27 21:45:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 20:56, Ikselka pisze:

> Ale zimą i wiosną nie mam ŚWIEŻYCH, a lubię :-)
>
> Właśnie przetwarzam własne. Zasypało mnie w tym roku :-))
To będziesz miała na zimę :-)

--
animka

136. Data: 2016-08-27 21:49:04

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2016 o 21:44 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html
>>> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zamiast-g
uza-mozgu-znalezli-pasozyta,77385.html

> Co i?

Ciekawym, co wnoszą do dyskusji Twoje linki?

--
Trefniś

137. Data: 2016-08-27 21:51:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do trzech razy sztuka, jak to mówią.

Juz tam nie pójdę, a raczej nie pojadę. Mam do jednej pare przystanków w
prawo, a do drugiej pare przystanków w lewo.
Najpierw kupiłam w jednej cukier. Wyrzuciłam. Ostatnio jak przechodziłam
obok drugiej to przypomnialo mi się, że mąka w domu sie kończy, więc
weszłam i kupiłam tortową. Miała grudki i w ogóle potem się okazało, że
jedzenie z niej niedobre. Wyrzucilam. Poszłam do Simply i kupilam dobrą,
taka jaką najczęściej kupuję.

--
animka

138. Data: 2016-08-27 21:52:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kubłów już dawno nie. Ale te większe pojemniki, takie na kółkach,
> to i owszem. Steeldrumy kidyś klepano ze starych beczek na ropę.
> Dzisiaj śliczne i błyszczące robią z nierdzewki we fabrykach.

Może w sklepach malarskich, budowlanych (np. OBI) są?

--
animka

139. Data: 2016-08-27 21:59:09

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-08-27 o 21:20, Ikselka pisze:

> [...]
> przedmiotów, więc trzeba te mechanizmy pokonywać przez zmniejszenie
> napięcia powierzchniowego cieczy (to tak najkrocej), a na to pozwalają
OK, ale ja ten detergent bym mimo wszystko czuła w jedzeniu i byłoby mi
niedobrze. Wolę myć pod kranem samą wodą.
Naczynia myję płynem do mycia naczyń, ale bardzo dobrze płuczę.

--
animka

140. Data: 2016-08-27 22:08:40

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Miala-w-mo
zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html

zawsze mnie zastanawiało skąd biorą się ludzie czytający te bzdury i
inne Fuckty

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Mastercook kuchenka gazowa