Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

401. Data: 2011-11-18 08:25:01

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 08:37, było cicho i spokojnie, aż tu Hanka jak pierdolnie:

> Zwykle lenistwo intelektualne.
>
> Ale to nie powinno byc dla Ciebie niczym dziwnym.
> Wszak kazda jednostka wybiera sobie najmniej
> energochlonny (dla siebie) sposob zycia i bycia.
> Widocznie XL ma tej samo-energii tylko tyle, by
> moc myslec wylacznie "po swojemu".

Co za belkot.
To ciekawe czemu pare razy w tygodniu do ktorego z klubow bym nie
zaszedl to widze mlodych i starszych ludzi rzezbiacych w pocie czola
swoje ciala i czesto potem przez pare dni odczuwajacych taki bol miesni,
ktory budzi w nocy podczas zmiany pozycji snu.
Az przykro pomyslec jak bardzo ograniczona osoba trzeba byc, zeby swoja
gnusnosc tak projektowac na kazda jednostke, w dodatku tylko po to zeby
wygenerowac jakas zalosna przysrywke innej kobiecie.

402. Data: 2011-11-18 10:18:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> że jego mama jest np. 'gorsza', że ma jakąś 'skazę' i dlatego
> nie chodzi na religię czy coś. Że posłała dziecko na religię
> z jakąś misją, której sama nie potrafi zrealizować, czy z
> poczucia winy wobec czegoś nieokreślonego.
> A tu widzę ryzyko powstania takiej sytuacji. I dziecko nawet nie
> będzie tego uczucia werbalizować - będzie się ono pojawiać
> 'w tle' jego relacji z rodzicem, jego relacji z kościołem.
> Imo Paulinka powinna dobrze się zastanowić nad tym, jak pokazać
> dziecku, że jest silna, konsekwentna i wie, co robi.

Oj Redi Ty naprawdę potrafisz wyciągać wnioski właściwie z niczego.
Pozwolę sobie podsumować wszystko w jednym poście i nie skakać po
innych.
Nie dokonałam aktu apostazji - nie wiem, skąd ten wniosek, ponieważ
zdementowałam to bezpośrednio po tym, jak XL zasugerowała coś takiego.
Moje dzieci wychowuję w sposób otwarty i partnerski. Są ustalone reguły
i to zawsze ja i tż mamy ostatnie słowo, ale jest też zawsze miejsce na
rozmowę. Nie doprowadzam nigdy do sytuacji, kiedy mówię NIE bez żadnego
uzasadnienia, chyba, że sprawa dotyczy bezpieczeństwa i nie ma czasu na
dyskusję.
Przede wszystkim daję im dobry przykład. Nie kłamię, nie manipuluję, nie
wchodzę nigdy w żadne układy, nie wymagam ponad ich siły, nie pozwalam
im bawić się niczyimi uczuciami.
Dostaję wyłącznie pozytywne opinie o nich od dorosłych, którzy mają z
nimi kontakt.
Dzieci do mnie przychodzą, jeśli mają z czymś problem. Ich tożsamość IMO
nie jest niczym zagrożona. Mam u nich i posłuch i autorytet.
Moje relacje z Kościołem są żadne. Nie komentuję tego, co dzieje się
wokół Kościoła.
Jeżeli dzieci nie będą chciały chodzić na religię i do Kościoła, to nie
będą tego robić.
Decyzję o chrzcie podjęłam pod pewnymi warunkami.
Jak dla mnie koniec tematu. Tym razem na serio.

--

Paulinka

403. Data: 2011-11-18 10:53:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 22:12, Ikselka pisze:
> A na przyklad (przy zamieszkiwaniu w jednym mieście) orientacja na
> bieżąco i bycie gotowym do pomocy. Zamiast się w necie pytać przez
> satelitę.

Zawsze czytasz innych ludzi z takim zaangażowaniem i zrozumieniem?

Paweł nie mieszka już we Wrocławiu.

Ewa

404. Data: 2011-11-18 10:55:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 11:53, medea pisze:

> Zawsze czytasz innych ludzi z takim zaangażowaniem i zrozumieniem?
>
> Paweł nie mieszka już we Wrocławiu.

A, zapomniałabym - dolicz to sobie.

Ewa

405. Data: 2011-11-18 10:57:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 22:34, zażółcony pisze:

> Martwić to by się trzeba, gdyby temat apostazji Paulinki trafił

O ile dobrze zrozumiałam, formalnej apostazji nie było.

Z resztą się zgadzam.

Ewa

406. Data: 2011-11-18 11:02:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 23:29, Fragile pisze:

> [...]
> najpełniej sakramentem paschalnym, czyli upamiętnieniem Ofiary krzyża i
> obecnością Chrystusa Zmartwychwstałego, jest dopełnieniem chrześcijańskiego
> wtajemniczenia i przedsmakiem wieczystej Paschy. Dlatego Wigilia Paschalna
> jest czasem najbardziej stosownym dla sprawowania sakramentów
> wtajemniczenia chrześcijańskiego, które są sakramentalnym uczestnictwem w
> śmierci i Zmartwychwstaniu Chrystusa.(...)" Ks.Cz.Krakowiak
> http://mateusz.pl/duchowosc/ck-lwp.htm#c
>
> Podstwowe informacje o Liturgii Chrzcielnej podczas Wigilii Paschalnej
lendarz//wielka_sobota.html

Dzięki Maju za fachowe rozwinięcie tematu. :)
Przyznam, że nie miałam czasu tego wyszukać.

Ewa

407. Data: 2011-11-18 11:09:00

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-18 11:18, Paulinka pisze:

> Nie dokonałam aktu apostazji - nie wiem, skąd ten wniosek, ponieważ
> zdementowałam to bezpośrednio po tym, jak XL zasugerowała coś takiego.
... no i tu jest pies pogrzebany ... nie zauważyłem, myślałem, że
dokonałaś apostazji i kompletnie nie rozumiałem po co wtedy
dzieci tam pchać :)
Wiec sprawa jest jasna a Iksi za wprowadzenie w błąd dostaje
plastelinową kulkę (wyplutą z rurki we włosy) :)

408. Data: 2011-11-18 11:09:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 21:27, Ikselka pisze:

> Nie zauważyłam różnic w sposobie celebrowania chrztów u nas - jest ZAWSZE
> bardzo uroczyście.

No, przynajmniej jeden wyjątek był: ;)

"Przeżyłam coś podobnego. Na tyle INNEGO, że długo potem docierały do
mnie echa."

Ewa

409. Data: 2011-11-18 11:16:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 16:08, Ikselka pisze:

> Czemu? - widzę, że dobrze dajesz sobie radę bez wizyty w kosciele.

Tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga...

Ewa

410. Data: 2011-11-18 11:31:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> ... no i tu jest pies pogrzebany ... nie zauważyłem, myślałem, że
> dokonałaś apostazji i kompletnie nie rozumiałem po co wtedy
> dzieci tam pchać :)

To dopiero były pusty foch ;)

> Wiec sprawa jest jasna a Iksi za wprowadzenie w błąd dostaje
> plastelinową kulkę (wyplutą z rurki we włosy) :)

A propos włosów, to pytanie bardziej do dziewczyn, chociaż może i do
Ciebie ;) Macie jakiś sprawdzony sposób na wypadające włosy? Nigdy nie
miałam z tym kłopotów, a teraz na grzebieniu całe kłęby zostają. Szkoda
mi ich ścinać, bo pierwszy raz od Komunii (he he) mam takie długie.

--

Paulinka

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...