Strona główna Grupy pl.rec.dom kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi! kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!

kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!

następny post »
From: Hanna Deirdre K. <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO
PROSZĘ o wypowiedzi!
Date: Tue, 13 Dec 2005 10:48:25 +0100

Witam wszystkich!
co do marki juz jestem zdecydowana na Elektroluxa. Poszukaj?c na sieci
zestawie? ró?nych modeli trafi?am na sklep interetowy samej firmy a
raczej sygnowany przez firm? Elektrolux (tak mi si? zdaje)
No i pytania:
1. Ktokolwiek ma dooewiadczenie z tym sprzedawca, kupowa? cooe u nich na
odleglosc?? w moim przypadku to odleglosc Warszawa-Pozna?.
link do sklepu (i modelu ktory mnie inetersuje):
http://www.sklep.electrolux-home.pl/go/_info/?id=19
chodzi o to czy sa:
a) rzetelni
b) terminowi
c) nie wciskaj? bubli (BARDZO WA?NE)
d) nie grymasz? przy reklamacjach

2. Upieram sie przy modelu dwuagregatowym bo wydaje mi sie ze tak jest
latwiej - a to wyjazd i dziala tylko zamra?arka a góra pusta czeka i
nie ch?odzi a to posucha zakupowa i zamrazarka swieci jak czarna
dziura wiec sie ja spokojnie wylacza i oszczedza prad.
Czy takie zalozenia sa prawdziwe ?? dotychczas mialam tylko mala
lodoweczke 80cm i nie mam doswiadczen zyciowych z tymi dwudzielnymi
wypasami ;-)
A jesli to tylko moje mzonki?? prosze sie wypowiedziec!

dziekuje i pozdrawiam
Hanna Deirdre
Hanna Deirdre K.
poznan