złodziej w klasie

następny post »
From: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: złodziej w klasie
Date: Sat, 14 Oct 2006 17:31:48 +0200

W mojej Anuli (7 lat) jest w klasie złodziej. nie wiadomo kto, ale wiadomo,
że pieniądze (kwoty 15 i 7 zł) zginęły w czasie lekcji. Dokładniej to rano
dzieci wchodząc do klasy miały pieniądze a po przejściu z klasy do świetlicy
już nie miały. Wychowawczyni, kiedy świetliczanka przekazała sprawę, uznała
za rozwiązanie zakomunikowanie dzieciom, że mają przynosić pieniądze do
szkoły tylko i wyłącznie wtedy, gdy pani na coś zbiera. Moja Ania nosi ze
sobą zwykle kilka zł z kieszonkowego, bo w bufecie w szkole kupuje jakiś sok
czy inną gumę do żucia. Jak uważacie - powinnam spokojnie siedzeć, czy żądać
od wychowawczyni podjęcia jakichś kroków - jakich?

pozdrawiam Tatiana
--
Czas wzmaga przyjaźń, lecz osłabia miłość
/La Bruyere/