Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!

następny post »
From: "Nie wiedząca o co chodzi...." <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!
Date: Wed, 10 Sep 2003 12:55:56 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@212.191.132.170

Na wstępie chciałam zaznaczyć, że ten post nie jest żadna prowokacją więc
proszę go ptraktować poważnie"

Moja dobra znajoma (troszkę zakrecona dziewczyna) odwaliła sobie chyba
życiowy numer.

Jest w ciaży !! Niby nic ale...... dziecko nalezy do jej
brata ciotecznego (syn siostry jej ojca)!!!

Zawsze chciała mieć dziecko ale raczej nie w taki sposób.

Moje pytania?

Co zrobić rodzić czy usuwać?
Czy sa jakieś badania które mogę wykazać wadę genetyczną miesięcznego płodu?
Jakie moga być (biologiczne) skutki takiego "związku"?
Z jakimi chorobami powinna się liczyć jeśli zdecyduje się urodzić?
Czy takie dziecko mozna usunąc "legalnie" w szpitalu czy pozostaje tylko
prywatny gabinet?

Sama mam małego maluszka (6 mieisęcy) i widzę jak ona do niego podchodzi,
wiem
że aborcja bedzie dla niej strasznym ciosem ale co ze wstydem przed rodzina?

Jak z nia porozmawiać aby obrała właściwa drogę?

Proszę nie krytykujcie jej, to chyba wystarczajaca dla niej kara.

Ola

Ps: coś mi niusy szwankują wiec jeśli ta wiadomość będzie trzecią z kolei to
przepraszam