Chirurgiczna operacja bez badania

następny post »
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Chirurgiczna operacja bez badania
Date: Fri, 13 Dec 2013 11:33:40 +0100

Randka w ciemno --> operacja kręgosłupa bez rozpoznania
rezonansem magnetycznym. Pomysł dr n. med. Wiesławy
Zawadzkiej Tołłoczko. :)

(dr nauk medycznych specjalista neurolog)

http://www.znanylekarz.pl/wieslawa-zawadzka-tolloczk
o/neurolog/bialystok

3 Wizyty zamiast jednej:

() w piątek wizyty nie było; rzekomo chciano mnie
o tym powiadomić telefonicznie, ale ponoć nie
odbieram telefonów

() we wtorek czekam pod drzwiami gabinetu ponad 90 minut;
z braku czasu zostaję odesłany na dzień następny,
mam zjawić się około 17 godziny

() w środę jestem o godzinie 16:55, czekam około 90 minut;
w czasie wizyty dowiaduję się, że jeśli mam zwyrodnienia
szyjnej części kręgosłupa i lędźwiowej, zapewne mam także
zwyrodnienia części piersiowej, ale moja prośba o skierowanie
mnie na badanie rezonansem magnetycznym zostaje odrzucona,
jako że wg lekarki rezonans jedynie zaspokoiłby ciekawość
(nie powiedziała -- moją, jej, czy kogoś innego) i zająłbym
miejsce w kolejce komuś potrzebującemu takiego badania

aby było jasne -- ja nie poddaję się po jednej prośbie,
lekarka zdecydowanie odrzucała moje prośby o skierowanie
mnie na badanie rezonansem

A może jednak 4 wizyta też się przyda?...

() nie wiem, kiedy będzie kolejna wizyta, ale w czasie tych
3 wizyt lekarce zabrakło czasu (a może cierpliwości) do
poprawnego wpisania mojego peselu (36062005152 to raczej
nie mój pesel; mój jest jej znany -- na innej kartce
wpisała poprawny)

-=-

kartka z błędnym peselem zawiera:

moje nazwisko i imię (znane mi, więc nie
mam problemu z odczytaniem)

pesel (nie mój, ale też potrafię odczytać)

rozpoznanie (mam wątpliwości, choć wiem, co mi dolega)

kilka słów, których nie potrafię odczytać

u góry datę odciśniętą pieczątką
oraz na dole podpis i pieczątkę osoby wykonującej badanie

W sumie mało pisania, kilka wizyt, sporo czasu...

XXI wiek, komputeryzacja, ręczne (nieczytelne)
pismo -- zawsze w cenie, jak każda ręczna robota...

-=-

Siedzenie sprawia mi trudności -- z powodu uszkodzeń kręgosłupa.
Z chodzeniem jest lepiej, o ile nie bolą kolana, a z nimi też mam problemy.
Wąchanie innych ludzi (chorych) też jest fajne, bo mam astmę. :)
Od jakiegoś czasu wszelkie hałasy sprawiają mi trudności -- z powodu
urazu akustycznego...

-=-

Liczba 36 w peselu wskazuje raczej na osobę wyglądającą zupełnie
inaczej niż ja. Najwyraźniej pani doktor myślami odbiegała daleko
ode mnie w czasie swej ,,ciężkiej'' pracy... Mój pesel zaczyna się
liczbą 67 a mój wygląd raczej wskazuje na liczbę większą niż 67...

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Postscriptum: Pani doktor chyba nieźle modli się, skoro post nie potrafi się
opublikować na grupach...
Ja także modlę się -- prosząc o zdrowie... Ten sam Bóg stworzył i mnie,
i panią doktor...