Ciasto na pizze w maszynie do chleba

następny post »
From: "Marcin S" <M...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Ciasto na pizze w maszynie do chleba
Date: 18 Mar 2006 06:42:55 -0800

No wlasnie - mam maszynke do chleba Alaska i chcialbym spróbowac
ugniesc z jej pomoca ciasto na pizze. Przejrzalem archiwum grupy,
ale nie znalazlem takiego watku, zatem pytam - CO i JAK? Mam make
na pizze (wloska, pszenna - zgodnie z opisem jest na pizze i
foccacia), i nie wiem, co dalej. Jakie drozdze? Ile? Na wodzie czy
mleku? Czy program "rozczynianie ciasta" bedzie OK?
Wiem, ze maszyna Alaska jest dosc popularna, moze ktos z
Grupowiczów ma doswiadczenia w wyrabianiu nia ciasta drozdzowego?

Za wskazówki/porady dziekuje i pozdrawiam,

Marcin