Jazda na resztkach?

311. Data: 2016-01-17 18:03:24

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 17:36 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Dowcipem nie należy celować, tylko trafiać.

Trafiłem zatem, rezonujesz tutaj długo, a i przenosisz to na inne grupy.
Widocznie boli...
Parafrazując - "puste beczki robią sporo hałasu"...

> BTW Jak masz jakieś kłopoty z kobietami, to może i na to odpowiedni
> (o)środek się znajdzie...

To nazywasz _moimi_ problemami?
To raczej twoje...

Rozwiązanie jest proste, a że jesteś kinomanką, to powinnaś zrozumieć...
"Sois belle et tais-toi" Marca Allegreta z 1858 roku z Belmondo i Delonem.

--
Trefniś

312. Data: 2016-01-17 22:54:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.01.2016 o 18:03, Trefniś pisze:

> Trafiłem zatem, rezonujesz tutaj długo

A swój EOD jeszcze pamiętasz, rezonatorze?

> , a i przenosisz to na inne grupy.

Biadolisz na wszystkich grupach podobnie, to się nie dziw.

> [...]
>
> Rozwiązanie jest proste, a że jesteś kinomanką, to powinnaś zrozumieć...
> "Sois belle et tais-toi" Marca Allegreta z 1858 roku z Belmondo i

Jeśli nie masz, to mów tak do swojej pani, może na to pozwoli.

BTW Bo z cyferkami masz na pewno.

Ewa

313. Data: 2016-01-17 23:39:11

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 21:35:00 UTC+1 użytkownik samya napisał:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Widzę, że warto zadedykować mastiemu poniższą "propagandę":
> http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/277951-dlaczego-ta
k-uzasadnione-wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kob
iet-a-nie-naszej-demokracji-budzi-az-taka-wscieklosc

> Niestety nie moge obejrzec filmu, bo od rana jest jakas awaria na youtube,
> wiec co do tresci wnioskuje po linku - moim zdaniem jak zwykle temat
> zastepczy, bo pierwszym krajem, ktory powinna zweryfikowac UE sa Niemcy

Żartujesz. Przecież to właśnie Niemcy rządzą Unią, wasalizując pozostałe
kraje - mieliby sami siebie zweryfikować? :-\
W wątku moim "Głos Polski. Głos Francji" na psp przytoczyłam link do
wypowiedzi przedstawicielki Francji w PE, która wprost do Merkel mówi o tej
wasalizacji.

Nie zartuje :)
Wlasnie dlatego, ze Niemcy wasalizuja pozostale kraje UE, uwazam, ze powinny
zostac zweryfikowane pod katem zagrozen dla demokracji. Nie tylko swojej,
ale przede wszystkim demokracji innych krajow.

Dla mnie, zwyklego zjadacza chleba, ktory pracuje, mieszka i placi podatki w
TYM kraju, a nie w innym, bo tak wlasnie chce, jest kuriozalne, ze
afrykanski darmozjad, ktoremu sie nie chce ruszyc nawet palcem, bedzie mial
zapewnione komfortowe warunki dla dalszego nicnierobienia.

Tymczasem "eksperci" w UE wola rozpetac burze wokol utraconych koryt naszych
zwierzatek medialnych, tj. Lisow i innych Kraskow, ktorych los nie ma z
demokracja w Polsce nic wspolnego, zamiast zajac sie rzeczywistym problemem
i realnym zagrozeniem jakie stanowi utrzymywanie przy wladzy tej kretynki
Anielki merkel...

> (z tego co wiem UE chce wdrozyc jakies procedury, majace na celu zbadanie
> zagrozenia demokracji w Polsce...).

Niech wdraża. Wiesz, gdzie to mamy.A najlepiej niech nas wyrzucą z Hunii 3-D

Jestem za :)

Pozdrawiam
@

---
Avast.

314. Data: 2016-01-17 23:54:16

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
k-uzasadnione-wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kob
iet-a-nie-naszej-demokracji-budzi-az-taka-wscieklosc

> Sama wyjedź jak się nie podoba.

A bo niby z jakiej przyczyny ?
To jest moj kraj, tu mam swoj dom, rodzine, prace.
Jak Ci sie bardziej UE spodobalo, to sobie emigruj i zmywaj, badz rob cos
bardziej pozytecznego.
@

---
Avast.

315. Data: 2016-01-18 00:05:06

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 23:39:18 UTC+1 użytkownik samya napisał:
> [...]
> Wlasnie dlatego, ze Niemcy wasalizuja pozostale kraje UE, uwazam, ze powinny
> zostac zweryfikowane pod katem zagrozen dla demokracji.

To, ze powinny, to jasne, tylko ja się właśnie pytam - przez kogo?!
Skoro sami rządzą wszystkimi.

> [...]
> afrykanski darmozjad, ktoremu sie nie chce ruszyc nawet palcem, bedzie mial
> zapewnione komfortowe warunki dla dalszego nicnierobienia.

To jest apokalipsa - granice kuriozum to już dawno przekroczyło: zupełnie obcy
kulturowo, nie znający naszej i nie mający zamiaru jej uszanować ani stosować się do
jej zasad ludzie, którzy NIGDY nie pracowali, a pracować zwłaszcza teraz nie mają
zamiaru bo nie po to tu przyszli - a to pracujący europejski podatnik ma ich
utrzymywać i równocześnie być narażony na ich napaści, w dodatku zupełnie bezkarne,
nie mogąc protestować pod groźbą obwinienia o rasizm!!!

> [...]
> i realnym zagrozeniem jakie stanowi utrzymywanie przy wladzy tej kretynki

No dokładnie.

> Niech wdraża. Wiesz, gdzie to mamy.A najlepiej niech nas wyrzucą z Hunii 3-D

> Jestem za :)

Modlę się za.

316. Data: 2016-01-18 00:06:44

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 23:54:22 UTC+1 użytkownik samya napisał:
> [...]
> To jest moj kraj, tu mam swoj dom, rodzine, prace.
> Jak Ci sie bardziej UE spodobalo, to sobie emigruj i zmywaj, badz rob cos

Otóż właśnie. Będzie mnie wyganiało toto z MOJEGO kraju, bo chce mi tu "rządy"
czarnuchów zaprowadzić.

317. Data: 2016-01-18 00:10:01

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie nagle

teraz juz publiczne media przyznaja, ze byli to islamisci.

Jaki to ma zwiazek ? :)

---
Avast.

318. Data: 2016-01-18 06:27:52

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-01-15 o 08:54, FEniks pisze:

> Wiem, wiem. Będzie szaleństwo.

Brawo, Wrocław za galę otwarcia! :)
--
B.

319. Data: 2016-01-18 10:02:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.01.2016 o 06:27, bbjk pisze:

> Brawo, Wrocław za galę otwarcia! :)

Żałuję, że nie było mnie w NFM i nie przeżyłam tego osobiście. ;) No ale
zaproszeń dla zwykłych śmiertelników nie było.

Ewa

320. Data: 2016-01-18 12:37:48

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 22:54 FEniks <x...@p...fm> pisze:

O tempra, o mores!
Nie ma niczego gorszego od nachalnej kobiety - żal...

> A swój EOD jeszcze pamiętasz, rezonatorze?

Dobre wychowanie nie pozwala mi zostawić potrzewbującej bez pomocy - mimo
obrzydzenia.
Tutaj się wyprztykasz - może oszczędzisz na przykład rodzinę.

> Biadolisz na wszystkich grupach podobnie, to się nie dziw.

:O
Wszystkich???
To chyba musisz być w stanie tragicznym, skoro wszędzie mnie widzisz...
A może przez okno ci zaglądam i twoim koleżankom zdradzam zawidziane
tajemnice?

> Jeśli nie masz, to mów tak do swojej pani, może na to pozwoli.

"Jeśli nie masz" - a cóż to za pokrętna logika?
Poza tym _czyjeś_ to mogą być dość niedojrzałe emocjonalnie, takie omijam
szerokim łukiem.
Naprawdę jesteś gotowa do polemik? Nie sądzę...

> BTW Bo z cyferkami masz na pewno.

Ach jej - to chociaż wzrok masz dobry. Mała rzecz, a cieszy.
EOD to była _propozycja_ (aktualna) - jako dobry terapeuta nie zostawiam
potrzebujących!

"Ona musi, inaczej się udusi" - wal dalej!

--
Trefniś

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?