Jazda na resztkach?

331. Data: 2016-01-29 12:59:15

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2016 o 11:42, ikka pisze:

> Wyjdźcie. Jak to mówią - Polak przed szkodą i po szkodzie głupi.
> A jak już wyjdziecie, to otoczcie się jeszcze drutem kolczastym.

Ależ pójdą w czułe objęcia idola Putina. I nas w to wciągną...

Ewa

332. Data: 2016-01-29 14:10:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka wrote:

> Widzę, że warto zadedykować mastiemu poniższą "propagandę":
>>>>

> wezwanie-niemcow-by-bronili-swoich-kobiet-a-nie-nasz
ej-demokracji-budzi-

> Uważam, że właśnie polski rząd się o to prosi.

No i jesteśmy po debacie na nasz temat. Jakoś nikt nie pluł, a jeden Czech
nawet został polakiem.

> Nie wiesz, czy mogę.

Nie przeszkadza Ci to jednak innym dawać identycznej rady?

> Rozumiem, że nie widzisz żadnej wartości dodanej
> wynikającej z bycia częścią Unii i strefy Schengen?

Strefa Schengen jak najbardziej. Kiedy wchodzilismy do Unii, tak miało być.
Potem okazało się, że mamy przystąpić do Eurokołchozu. To juz było, tylko
miało czerwony kolor zamiast niebieskiego i sierp i młot zamiast gwiazdek.

J.

www.kontestacja.com

333. Data: 2016-01-29 18:11:09

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-29 o 14:10, krys pisze:

> [...]
ej-demokracji-budzi-

> No i jesteśmy po debacie na nasz temat. Jakoś nikt nie pluł, a jeden

nie, nie tam a jak tam negocjacje z Rosją? Oddali już wrak i
przeprosili za polskie obozy? A komentarze w prasie zagranicznej
czytałaś?

> Nie przeszkadza Ci to jednak innym dawać identycznej rady?

Jeżeli jest to xl z całym jej chamstwem - nie, nie przeszkadza. Natomias
jeśli ty poczuwasz się do jej obrony to to już nie mój problem.

> [...]
> miało być. Potem okazało się, że mamy przystąpić do Eurokołchozu. To
> juz było, tylko miało czerwony kolor zamiast niebieskiego i sierp i

No i co nam zostanie jak wyjdziemy z Unii i Schengen? Uważasz, że będzie
nam lepiej? Gospodarka rozkwitnie, a rząd zmądrzeje? Putinowi zmięknie a
stosunki z Niemcami ulegną poprawie? Polscy producenci powstaną z kolan
i zaleją świat swoimi produktami? Rynek stanie się rynkiem pracownika?
Rozszaleje się innowacyjność? Mądrość rozleje się po sejmowych ławach?
Cóż, obyś miała rację.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

334. Data: 2016-01-29 18:16:41

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-29 o 12:35, Trefniś pisze:

> (...)

> Czyli propozycja wyjazdu w twoim imieniu, ale już refleksja "komu to
> na rękę" trochę cię przerasta. Nikt nie jest doskonały.

tylko xl jest.

> (...)

> No toż właśnie piszę jak komu mądremu - nie ciesz się, bo niektórzy
> tu zostaną!

Dlaczego uznałeś, że chcę, żeby wszyscy wyjechali? Śmieszne.

> (...)

> Nie kombinuj. Jak na razie Polki chętniej rodzą poza Polską niż w
> kraju. Ale także

No przecież to napisałam. Że potencjał demograficzny kiepski.

> chętnie wyjeżdżają z dziećmi urodzonymi w Polsce. Z Polski wyjeżdżają
> też najchętniej kobiety w wieku najbardziej sprzyjającym prokreacji.

Trudno się dziwić. W cywilizowanych krajach wykonuje się badania
prenatalne, a kobieta ma prawo do decyzji, czy chce urodzić dziecko.

> Będzie nas (rozumiem, że czujesz się Polką) mniej, niż być mogłoby.
> Bo dzieci (także te in spe) "wyjeżdżają" stąd.

Dokładnie to stwierdziłam. Że będzie nas mniej.

> Jak rozmawiać, kiedy niezrozumiałe zdania złożone...

Może czytaj dwa razy?

335. Data: 2016-01-29 18:47:04

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 stycznia 2016 18:11:10 UTC+1 użytkownik ikka napisał:

> No i co nam zostanie jak wyjdziemy z Unii i Schengen?

Grupa Wyszehradzka, paniusiu.

Adam Mickiewicz

PIES I WILK

(NAŚLADOWANIE Z LA FONTAINA)

Jeden bardzo mizerny wilk - skóra a kości,

Myszkując po zamrozkach, kiedy w łapy dmucha,

Zdybie przypadkiem brysia jegomości,

Bernardyńskiego karku, sędziowskiego brzucha:

Sierść na nim błyszczy gdyby szmelcowana,

Podgardle tłuste, zwisłe do kolana.

-- <<A witaj, panie kumie!! witaj, panie brychu!

Już od lat kopy o was ni widu, ni słychu,

Wtedyś był mały kondlik -- ale kto nie z postem,

Prędko zmienia figurę!

Jakże służy zdrowie?>>

-- <<Niczego>> -- brysio odpowie.

I za grzeczność kiwnął chwostem.

-- <<Oj! oj!... niczego! -- widać ze wzrostu i tuszy! --

Co to za łeb -- mój Boże! choć walić obuchem --

A kark jaki! a brzuch jaki!

Brzuch! niech mnie porwą sobaki,

Jeżeli, uczciwszy uszy,

Wieprza widziałem kiedy z takim brzuchem!>>

-- <<Żartuj zdrów, kumie wilku; lecz mówiąc bez żartu,

Jeśli chcesz, możesz sobie równie wypchać boki>>.

-- <<A to jak, kiedyś łaskaw?>> --

-- <<Ot tak - bez odwłoki

Bory i nory oddawszy czartu

I łajdackich po polu wyrzekłszy się świstań,

Idź między ludzi - i na służbę przystań!>>

-- <<Lecz w tej służbie co robić?>> -- wilk znowu zapyta.

-- <<Co robić? -- dziecko jesteś - służba wyśmienita --

Ot jedno z drugim nic a nic!

Dziedzińca pilnować granic,

Przybycie gości szczekaniem głosić,

Na dziada warknąć, Żyda potarmosić,

Panom pochlebiać ukłonem,

Sługom wachlować ogonem.

A za toż, bracie, niczego nie braknie:

Od panów, paniątek, dziewek,

Okruszyn, kostek, poliwek,

Słowem, czego dusza łaknie>>.

Pies mówił, a wilk słuchał: uchem, gębą, nosem,

Nie stracił słówka; połknął dyskurs cały

I nad smacznej przyszłości medytując losem,

Już obiecane wietrzył specyjały!

Wtem patrzy... <<A to co?>> -- <<Gdzie?>> -- <<Ot tu, na karku>>.

-- <<Eh, błazeństwo!...>> -- <<Cóż przecie?>> -- Oto, widzisz, troszkę

Przyczesano, -- bo na noc kładą mi obróżkę,

Ażebym lepiej pilnował folwarku!>>

-- <<Czy tak? Pięknąś wiadomość schował na ostatku>>.

-- <<I cóż, wilku, nie idziesz?>>

-- <<Co nie, to nie, bratku:

Lepszy w wolności kęsek lada jaki

Niźli w niewoli przysmaki>> --

Rzekł -- i drapnąwszy co miał skoku w łapie,

Aż dotąd drapie!

336. Data: 2016-01-29 18:56:06

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-29 o 18:47, XL pisze:

> Grupa Wyszehradzka, paniusiu.

Naiwna :)

337. Data: 2016-01-29 19:06:40

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 stycznia 2016 18:56:07 UTC+1 użytkownik ikka napisał:

> Naiwna :)

Zawsze pozostaje jeszcze Bóg, Honor, Ojczyzna.
Już widzę Twój uśmieszek. Nie szkodzi.

338. Data: 2016-01-29 19:28:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2016 o 18:16, ikka pisze:

> [...]
> prenatalne, a kobieta ma prawo do decyzji, czy chce urodzić dziecko.

> Dokładnie to stwierdziłam. Że będzie nas mniej.

Nie wiem, czy to pomoże, ten pan się gubi we własnych zeznaniach.
Jeszcze kilka postów wyżej pisał z dumą o naszym rzekomym potencjale
demograficznym.

Ewa

339. Data: 2016-01-29 19:37:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2016 o 18:56, ikka pisze:

> Naiwna :)

To już może od razu RWPG. ;)

Ewa

340. Data: 2016-01-29 20:08:44

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .01.2016 o 18:16 ikka <i...@n...pl> pisze:

> tylko xl jest.

Tak samo błędem jest założenie, że trzeba wyszydzić wszystko, co XL powie.
Stawiasz się dokładnie w tym samym miejscu, gdzie ustawiasz XL.

> Dlaczego uznałeś, że chcę, żeby wszyscy wyjechali? Śmieszne.

Ależ od _tego_ właśnie dołączyłem do dyskusji!
Inaczej wzruszyłbym ramionami - kolejna przepychanka.
Przypominam:

Ty do XL: Sama wyjedź jak się nie podoba.

Ja: Ale że niby co? Te miliony euro z UE, które PO zmarnowała na
szkodnictwo, wystarczy Ci? I absolutnie nie wolno nikomu
kontestować?

Na pewno nie chcesz, żeby wyjechali wszyscy, to oczywiste.
Ale już ludzie o poglądach podobnych XL-kowym - to już "czemu nie"?
:)

Przypominam - PiS wygrał wybory, a co gorsza poparcie nadal rośnie.
Gorzej - na PiS głosowała młodzież, wcale nie "dziadki i babcie od Radio
Maryja".
Dane PKW są powszechnie dostępne, podobnie jak sondaże poparcia.
Chyba lepiej, żeby młodzież nie wyjeżdżała?

> No przecież to napisałam. Że potencjał demograficzny kiepski.

Nie - próbowałaś "obśmiać" PiS-owskie pomysły, sprowadzając je wyłącznie
do naprotechnologii.
Lepiej zastanów się, dlaczego ostatnie rządy (nie tylko PO) doprowadziły
do takiej sytuacji, że jest kiepsko? A byłoby jeszcze gorzej, bo zero
pomysłów prócz bajań o "zielonej wyspie" dzięki pieniądzom z Unii.

> Trudno się dziwić. W cywilizowanych krajach wykonuje się badania
> prenatalne, a kobieta ma prawo do decyzji, czy chce urodzić dziecko.

Oooo, to dlaczego PO nie ucywilizowało nas przez te 8 lat?
Dokładnie _żadnych_ kroków, by to zmienić?

"Badania prenatalne w Polsce. Ostra krytyka systemu:"
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ba
dania;prenatalne;w;polsce;ostra;krytyka;systemu,105,
0,1584745.html

Aborcja w Polsce - "wynik wspaniałego kompromisu" jak powtarzano, hehe.

PO mogła zmienić to, co "spiepszyła" w tym względzie. Ale wolała zajmować
się zrażaniem do siebie elektoratu (np. u "Sowy").

Nie miej pretensji do korzystających ze swojego czynnego prawa wyborczego.
Miej pretensje do nieudolnych polityków, którzy zaprzepaścili swój
potencjał i wymogli na Polakach głosowanie na PiS i Dudę.

> Dokładnie to stwierdziłam. Że będzie nas mniej.

Ale już próby odwrócenia sytuacji mocno krytykujesz. A partii, która do
tego doprowadziła, bronisz jak lwica potomstwa.
Takie dość samobójcze...

Żebyś mnie zrozumiała właściwie, to literalnie:
Światopoglądowo _bardzo_ daleko mi do PiS.
Ergo nie należę do PiS-owskiego elektoratu!

Dla mnie wystarczającym powodem wielkiej ulgi po przegranej PO, jest
uwolnienie nas wszystkich od nieudaczników i ludzi bez pomysłu na kraj.
Czekających, jak nas "rozegrają" inni.

--
Trefniś

Nowy Rok 2016