Kocha,nie kocha?

From: "Brus Li" <b...@s...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Kocha,nie kocha?
Date: Sun, 09 Jan 2000 11:53:53 GMT

Witam Was wszystkich.Chciałbym sie kogos o cos poradzic.Jest pewna
dziewczyna.Bardzo mi na niej zalezy,ale nie wiem na co moge cobie
pozwolic.Troche trudno to wszystko opisac co mogloby komus pomoc w
odpowiedzi na moje pytanie,ale jezeli ktos chcialby ze mna na ten temat
porozmawiac,bylbym bardzo wdzieczny.Jest ze mna na drugim roku.Przez
pierwszy rok nie przyjaznilismy sie za bardzo ale zawsze sie do siebie
usmiechalismy,i bylismy dla siebie mili.W wakacje poznalismy sie troche
blizej(jezdzilem do niej i uczylismy sie do egzaminu).Z jej zachowania
wywnioskowalem ze sie jej podobam,zakochalem sie w niej i co gorsza
powiedzialem jej o tym.Powiedziala ze byla zaskoczona.Od tad trudniej
zaczelo sie nam rozmawiac(to byl pazdziernik juz).Teraz znowu sie
kolegujemy,wiem ze nie ma nikogo,siedzimy ze soba na wykladzie,usmiechamy
sie ,zartujemy.Co mam o tym myslec,co ona o tym mysli.Wtedy gdy je
powiedzialem ze sie zakochalem mowila ze czuje sie winna,myslle wiec ze
chyba wie co czuje i nie robi sobie ze mnie zartow?.Co ona sobie mysli?
Pomozcie mi prosze.
p...@b...gnet.pl