Motywacja

następny post »
From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Motywacja
Date: Mon, 08 Sep 2003 19:58:29 +0200

Witajcie,

po pierwszym tygodniu w szkole jestem załamany. Młodzież ma wszystko w
dupie. Jeden łysol nawet przytargał w torbie słuchawki i ostentacyjne sobie
je podłączył na początku lekcji. Kazałem ściągnąć, posłuchał, ale widzę w
nich potencjalny materiał na toruńczyków. Jak zmotywować ich do
przyzwoitego zachowania i zwrócenia uwagi na to, co się dzieje na lekcji?

Ja wiem, że się ładnie czyta Rooka albo ogląda Młodą Zakonnicę W Przebraniu,
gdzie trudna młodzież kocha swojego nauczyciela, który wiedzie ich w
kierunku światła :-), ale jak poradzić sobie z polską rzeczywistością?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.