Najlepsza śmietana

231. Data: 2015-11-10 15:23:58

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Przyniosły, przyniosły. Ludzie niegdyś CODZIENNE gazety czytali, niemal
> wszyscy. I sąsiadów mieli uczynnych, którzy te gazety odkładali dla dzieci
> sąsiada. Wiem, wiem, że Ci się to w główce nie mieści.

mowa jest o 231kg teraz nie w czasach PRL. to po pierwsze.
Po drugie nawet wtedy nie było to takie łatwe
po trzecie ja też żyłem w PRLu więc swoje wrażenia możesz sobie wsadzić
do pieca.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

232. Data: 2015-11-10 16:29:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2015 14:20:00 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> po pierwsze Ci się nie udaje,

Tak? Sądzę inaczej.

> po drugie jak widzisz nie splonkowałem Cię

Pokłony ci, pokłony :-D

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

233. Data: 2015-11-10 16:31:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2015 14:23:58 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> mowa jest o 231kg teraz nie w czasach PRL. to po pierwsze.
> Po drugie nawet wtedy nie było to takie łatwe
> po trzecie ja też żyłem w PRLu

Chyba w innym, tym z żółtymi firankami.

> więc swoje wrażenia możesz sobie wsadzić

Jak wyżej.

> do pieca.

Nie na zbiórkę makulatury?
3-]

234. Data: 2015-11-10 16:57:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tak? Sądzę inaczej.

a ego Cię jeszcze nie rozsadziło?

235. Data: 2015-11-10 16:58:05

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Chyba w innym, tym z żółtymi firankami.

nie. mylisz mnie ze swoim ukochanym Wieśiaczkiem

> Jak wyżej.

> Nie na zbiórkę makulatury?
> 3-]

to miał być dowcip? cienki

236. Data: 2015-11-10 17:41:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2015 15:57:25 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> a ego Cię jeszcze nie rozsadziło?

Ono sądzi, że Twoje ma większe szanse u Ciebie.

237. Data: 2015-11-10 17:42:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Nov 2015 15:58:05 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> nie. mylisz mnie ze swoim ukochanym Wieśiaczkiem

> to miał być dowcip? cienki

Ale skąd - to prosta ilustracja skutków nastawienia, które każe Ci wątpić w
231 kg.

238. Data: 2015-11-10 18:31:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kartonowe? - no to spoko, gotowane, i to jeszcze jak 3-]

Ale nie u mnie. Wystarczy.

239. Data: 2015-11-10 18:41:09

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ono sądzi, że Twoje ma większe szanse u Ciebie.

w przeciwieństwie do Ciebie nie uważam, że zjadłem wszystkie rozumy.
upuśc sobie cisnienia.

240. Data: 2015-11-10 18:42:21

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ale skąd - to prosta ilustracja skutków nastawienia, które każe Ci wątpić w
> 231 kg.

i znowu uważasz, że wiesz lepiej jak wyglądało moje zycie w PRLu.
rozumiem, żę woziłaś tony makulatury i latałaś na pochody bo tak kazali?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)