Najlepsza śmietana

311. Data: 2015-11-12 16:58:06

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1qei4x696fg98$.13v4m4odg2wyz$.dlg@40tude.net...

> Wolę to, niż Twój brak myślenia.

Ech, ta cienka linia oddzielająca dobroduszny choć łagodnie
sarkastyczny komentarz od prostacko-chamskiego komentarza...

312. Data: 2015-11-12 18:29:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 09:18:23 -0600, Pszemol napisał(a):

> I jak tylko przebije ją zębem to traci zaintersowanie tą zabawką?

Pisałam też coś o placuszku.

> Ja zastanowiłbym się czy pies nie odgryzie kiedyś kawałka
> takiej butelki i nie połknie go wraz z ostrymi krawędziami
> co mu przekłują brzuch...

Ty nie próbuj, ale pies w tej kwestii jest chyba mądrzejszy - jeszcze nie
spotkałam niekompletnej butelki. Pies chyba skądś wie, że PET to rzecz
NAPRAWDĘ BARDZO elastyczna z samej istoty przedmiotu 3-]
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

313. Data: 2015-11-12 18:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 09:51:29 -0600, Pszemol napisał(a):

> Ty nawet nie wiesz co to jest abstrakcyjne myślenie, prawda? :-)

Nie. Jestem tylko po matematyce i informatyce. Noskont.

> Acha,

Aha.

> czyli znów podałaś niepełną informację.

Mądrej głowie dość dwie słowie.

> A wystarczyło napisać:
> - Odkręcam nakrętkę
> - wypłukuję butelkę
> - zostawiam do odcieknięcia
> - zgniatam, zakręcam
>
> Prawda, że proste? :-)

Jak wyżej.

> No ale skąd to mamy wiedzieć?
> Moja kryształowa kula jest w naprawie :-)

Jak wyżej.

314. Data: 2015-11-12 18:33:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 15:55:49 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> mylisz wyobraźnię z majakami

Najpiękniejsze jest "z pustej butelki jednak wyciekło :-)"
Istny Salomon!
:-D

315. Data: 2015-11-12 18:35:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 09:58:06 -0600, Pszemol napisał(a):

> Ech, ta cienka linia oddzielająca dobroduszny choć łagodnie
> sarkastyczny komentarz od prostacko-chamskiego komentarza...

Twoja wyobraźnia Ci ją rysuje. Ja jej nie mam.

316. Data: 2015-11-12 18:55:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Nov 2015 23:44:55 +0100, Ikselka napisał(a):

> Od pierwszej kupionej w życiu - odkręcam i zgniatam. Zdrowy rozsądek
> dyktuje, że ktoś tam przy recyklingu może stracić oko z powodu czyjejś
> bezmyślności.

http://mobile.spryciarze.pl/ready/2015/04/mp4/71259.
mp4

317. Data: 2015-11-13 02:20:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Najpiękniejsze jest "z pustej butelki jednak wyciekło :-)"
> Istny Salomon!
> :-D

Czuję się jakbym przypadkiem odwiedził szkołę specjalną... :-)

318. Data: 2015-11-13 02:20:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja wyobraźnia Ci ją rysuje. Ja jej nie mam.

Właśnie to zauważyłem.

319. Data: 2015-11-13 09:06:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nie próbuj, ale pies w tej kwestii jest chyba mądrzejszy - jeszcze nie
> spotkałam niekompletnej butelki. Pies chyba skądś wie, że PET to rzecz
> NAPRAWDĘ BARDZO elastyczna z samej istoty przedmiotu 3-]

Nie dawaj psu PET do obgryzania i do zabawy, zamiast kości.
Może się pokaleczyć.
Jako aportu i do zabawy doskonałe są butelki z miękkiego plastiku
jak czasem po szamponie na pszykład.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

320. Data: 2015-11-13 19:22:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Nov 2015 19:20:25 -0600, Pszemol napisał(a):

> Czuję się jakbym przypadkiem odwiedził szkołę specjalną... :-)

...i to chyba na dłużej, niedługo uzyskasz świadectwo 333333333333-]

PS. Z pustego i Salomon nie naleje.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice