Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.

następny post »
From: p...@i...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.
Date: Tue, 1 Jul 2008 04:26:30 -0700 (PDT)

Witam
od dluzszego czasu jestem zmeczony i rozdrazniony.
Mimo aktywnego trybu zycia (ktory wymuszam na organizmie) sporty
silowe i rekreacyjne nic nie pomaga.
Czesto jak cos zjem szczegolnie typu chleb i wszystkie pochodne to
czuje sie zle taki rozespany i zamulony.
Badania wychodza dobrze wszystko w normie jedynie cholesterol
podwyzszony co mnie dziwi z racji idealnej diety, ktora na pewno nie
powinna go podwyzszac a wrecz przeciwnie.
Rozczytalem sie troche w oczyszczeniu organizmu przez udroznienie
ukladu pokarmowego ale niektore artykuly i komentarze dziwnie brzmia
np oczyszczanie ukladu przez ingerencje plynow wlewanych z odbytu itp
wydaje mi sie to zbyt inwazyjne szczegolnie ze natrafilem na pare
artykulow jakoby wskazywalo na rozlegulowanie flory w jelitach.

Co stosowac z lekow ktore pomoga mi oczyscic organizm ze zlogow i
tokstyn??
bo caly czas czuje sie jakby cos mnie toczylo od srodka i zero checi
do zycia...