Odp: Kombucha.

From: "@" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Odp: Kombucha.
Date: Wed, 7 Oct 2015 22:08:25 +0200

news:5614332e$0$615$65785112@news.neostrada.pl...

> Czyli: "przyczynia się do prawidłowego działania układu oddechowego" lub
> "wspomaga procesy trawienne" na moich herbatkach ziołowych z Herbapolu
> powinnam już gdzieś zgłosić jako wykroczenie?

Raczej nie :)
Wez pod uwage, ze sa to herbatki Herbapolu - duzej firmy, ktora istnieje na
rynku
od lat 40-tych (wg. informacji ze stron internetowych Herbapolu).
Zapewne swoje wnioski maja zaakceptowane i "oswiadczenia zdrowotne" stosuja
zgodnie z prawem.

> No widzisz, a może jednak ktoś miał tu na myśli właśnie te przypadki.
> Głównie. Nie drażni Cię, że co drugi produkt na półce coś "leczy", a co
> trzecia herbata ma tzw. "pozytywną opinię Instytutu Kardiologii"? Takie
> nabijanie klienta w butelkę - mnie to się nie podoba.

Drazni. Wkurza nawet.
Dlatego czytam etykiety - to podstawowa rzecz, ktora moge zrobic, zeby miec
jakakolwiek kontrole nad tym co jem.
I dlatego wlasnie chcialabym, zeby te etykiety (jak rowniez opakowania)
zawieraly rzetelne i prawdziwe informcje.

Pozdrawiam
@

Nie licze na pseudo-organizacje,

---