Re: Kombucha.

Data: 2015-10-13 13:15:56
Temat: Re: Kombucha.
Od: Jura <j...@p...onet.pl>

W dniu 2015-10-13 o 01:46, Ikselka pisze:

> Kiedyś piłam to, moja Mama to miała - i też wyczuwałam jakby octowy smak,
> co raczej niezbyt miłe było. Hmm... Dodatek sody mówisz? Tylko czy to nie
> wpłynie na właściwości?

haa! Właśnie dostałem experyment.
Napój z combuchy przygotowany przez mą szanowna małżonkę na bazie białej
herbaty, do ktorego (po 7 dniach od nastawienia) dodała plater
pomarańczy i 2 cieniuśienkie plasterki imbiru.
(postało w lodówce kolejne kilka dni)
Zero posmaku octowego.
Pyszne!
Wiktoria!

Co do wpływu na własciwości to pomyślałem, że chętniej i szybciej
przereaguje z jonami zdysocjowanego kwasu octowego niż innymi substratami.

--
Jura