Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji Odp: Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu

Data: 2000-02-09 16:59:46
Temat: Odp: Odp: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Artur Mariansky" <a...@b...gnet.pl>

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...
> Sa tysiace patentow na 100% zabezpieczenie samochodow przez producentow.
> Czemu tego nie wdrazaja do produkcji ?

Expert, wymien te zabezpieczenia, bo mi jakos ani jedno do glowy nie
przychodzi.
Dopoki samochod bedzie musial sie otworzyc wlascicielowi, to nie bedzie w
100% bezpieczny.
Zrobia czytnik oczow, to zlodziej podstawi pod czytnik wlasciciela i sie
otworza , albo co gorsza wydlubie je (nie wiem o jakie zabezpieczenia Ci
chodzi, wiec potraktuj to jako przyklad). Jak komus bardzo zalezy na aucie
to do
wszystkiego sie posunie, tyle ze nie beda kradzione w nocy, ale w bialy
dzien, gdy wlasciciel bedzie chcial wejsc do niego. Ja tu widze tylko jeden
skutek: zagrozenie zycia niewinnej osoby, ktora kupila sobie zbyt ladne
auto.

> Nie wiem
> ale na zlodziejstwie nikt nie traci

<ciach>

> ubezpieczalnia moze podniesc skladke

Taaa, i z pewnoscia pomaga im to zdobyc klienta.

> 1000 patentow na 100% zabezpieczenia samochodow wynaleziono.
> Czemu ich nikt nie wdraza ?

Moze dlatego, ze istnieja tylko w Twojej wyobrazni ?

Btw: Twoj system crosspostowania nadal jest dal mnie zagadka.

--
Artur Mariansky