Odp: boląca pięta

Data: 2004-04-01 05:57:59
Temat: Odp: boląca pięta
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl>

> 1. Czy te wkladki, o ktorych piszesz to jest cos podobnego (tylko pod
piete,
> z dziurka na srodku)?

Tak, mniej wiecej o to mi chodzilo, ale ja nosze takie bez dziukrek. Uwazam,
ze sa o wiele wygodniejsze. Tylko musza byc miekkie.

> 2. Czy dobrze zrozumialem, ze zyjesz z tym od kilku lat ? Czy przez caly
ten
> czas bola Cie piety? Jak wyglada sprawa chodzenia na dalsze trasy (np.
wypad
> w gory)? Innymi slowy - czy jest cos, czym moglbym pocieszyc kogos, kogo
> prawdopodobnie czeka to samo?

Zgadza sie. Zyje z tym od jakis co najmniej 5 lat. Piety nie bola caly czas.
Zdarza sie to tylko, kiedy nadepne na cos twardego pieta. Mam teraz w
kazdych butach takie wkladki, ale o dzwo w gorskich nie i w niczym mi to nie
przeszkadza. Moze dlatego, ze maja bardzo miekka podeszwe. Chodzenie po
gorach nie sprawialo mi zadnej trudnosci.

> 3. Czytalem kiedys, ze taki bol moze byc spowodowany poczatkowa faza
> osteoporozy (nawet u mlodych ludzi). Czy jakis lekarz cos o tym wspominal?

Zaden lekarz o tym nie wspominal, ale ostatnio czytalam w jakiejs gazecie
krotki artykul o tym, ze to moga byc objawy zapalenia tkanki ?lacznej? (nie
pamietam).
Jednak ja mialam trzy razy robione zastrzyki w te piete ze srodkiem
przeciwzapalnym i chyba to jednak jest cos innego, bo nie pomogly.

Pozdrawiam.
Basiek.