Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 6 Dec 2017 20:06:46 -0800 (PST)
Subject: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 14:15:23 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Z przeszłości należy wyciągnąć wnioski i spożytkować je do budowania
> lepszej przyszłości a nie do szerzenia jeszcze większej przemocy.
> Zdrajców i morderców należy po prostu izolować tak jak się robi z
> przestępcami.

Tak tez Leo postępuje Bóg. i nie mam pojęcia,
jak w tym temacie mógłbym diabłom ulżyć, poza dopuszczeniem do siebie.
najważniejsze, żeby nikomu nie odbierać nadziei
i pisać prawa niebieskie.

> Chcieli dobrze, a wyszło - jak zwykle - źle bo nie byli
> świadomi w czym tkwi błąd.

jeśli naprawdę dobrze chcieli, niejednokrotnie to grzech żaden.
Bóg osadzi, jak było, bo granice, nawet dobrych chęci, tez istnieją.

> W pewnym okresie księża również byli wrogami Narodu

można być przeciwnikiem narodowości, ale trzeba mieć do zaproponowania
coś więcej, niż oddanie się pod dyktaturę proletariatu lub korporacjonizmu.

> gdyż nie zdawali
> sobie sprawy z tego, że oni sami również popełniali błąd metodologiczny.
> A że wszyscy uciekali się do metod przemocowych... No cóż, szalejącej i
> ślepej ze strachu przemocy nie można okiełznać inaczej jak tylko
> nakręcając przemoc jeszcze bardziej po to by w końcu ktoś kiedyś, gdy
> gatunek znajdzie się na krawędzi zagłady, doznał olśnienia i wskazał
> błąd oraz metodę uwolnienia się od tego błędu.

nigdy nie będzie żadnej Prawdy o Bogu, jeśli z wszelkich Świętych Pism
nie wykreśli się wszelkich niegodziwości przypisanych Mu przez ludzi.

jacek