Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

Data: 2017-12-11 06:47:20
Temat: Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie
Od: j...@o...pl

W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 16:49:03 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> To nie ja Tobie odbieram nadzieję lecz Ty sam sobie odbierasz nadzieję.

co ty człowieku tu suponujesz:)
ja mogę tylko dawać nadzieje, i to całkiem prawdziwą:)

> Jeżeli nie ufasz wynikom moich doświadczeń lecz masz odwagę by wdepnąć w
> nieznane, to masz szansę na nadzieję;

ja tej szansy nie mam; jestem nia dla wszystkich, oczywiscie w tymdla ciebie:)

> jeżeli tej odwagi Ci zabraknie to
> nie licz na nikogo, nawet na swojego osobistego Boga. Bo dopóki nie
> uwierzysz, nie zdasz sobie sprawy z tego, że Twoim jedynym S(T)wórcą
> jest Twoja Świadomość dopóty będziesz po wielokroć umierał i rodził się
> aż do chwili, w której doznasz oświecenia (może być z dużej litery "O"
> by było ważniejsze) jak sobie tego życzy Feniks. :)
> Ale nie licz na nikogo poza swoja Świadomością.

tak, a na Ducha Swietego tez liczyc nie moge?:)
to dlaczego wczoraj czy tam przedwczoraj nawey papiez zatwierdzil.
ze wszyscy powinni sie modlic w Ojcze Nasz, tak jak ja to od wielu lat
czynie. a nie akurat odwrotnie - dziwne to jakies i niespotykane - prawda:)

> [...]
> nieświadomymi uczestnikami.

> Najlepiej oddać się pod kuratelę swojej własnej Świadomości, która z
> chwilą wyjaśnienia przyczyny oderwania od Świadomości globalnej stanie
> się tożsama z ta ostatnią. Gdy wszyscy ludzie do tego dojrzeją naszym
> stadem kierować będzie jedna, wspólna Świadomość oparta na jednym,
> wspólnym systemie wartości.

> Chcesz zacierać ślady przemocy dzięki którym można dotrzeć do jądra
> przemocy, by można było doprowadzić do uwolnienia Człowieka od ślepej
> przemocy? Oj Jacku, Jacku. Ty nakłaniasz do przestępstwa i oszustwa.

co ty pleciesz, leo.
to ty nigdy Boga nie poznales, a ponadto przypisujesz mi swoje cechy:)
szatek, wez ty sie uspokuj i nie strasz mnie, bo jakos dziwnie sie skladasz:)

jacku, kochasz go?
tak Panie Boże troszeczkę, choć prawie całkiem na to nie zasługuje.
wiadomo, ze będzie straszył i się licytował. bardziej niż inni zbóje;)