Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

Data: 2017-12-11 07:16:12
Temat: Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie
Od: j...@o...pl

W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 17:10:39 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Nikt nie wątpi w to, że miałeś oddanych Ci rodziców, którzy wszystko
> gotowi byli zapewne dla Ciebie poświęcić;

nic nie wiesz, leo.

> [...]
> zakazywała (i nadal to czyni) by dzieci nie rozpoznały fałszu i obłudy
> oraz psychicznej przemocy funkcjonujących w relacjach między połówkami
> jego S(T)wórcy. A w relacjach między rodzicami dziecka panują fałsz,
> obłuda i zakłamanie. I zakazują dziecku poznania siebie (w akcie
> miłosnym) dlatego, że chcieliby by dziecko poznało inny a nie taki
> właśnie zdegenerowany świat. I z tego, i tylko z tego punktu widzenia
> zakaz jest słuszny. Ale staje się zaczynem ogromnego zła, którego w
> końcu nie sposób pokonać jak tylko świadomie dozowana przemocą.

w relacjach miedzy Bogiem a czlowiekiem zaklamanie calkiem nie istnieje.
chyba, ze kosciol czy szatan, lebo ktos tam zechce takie zaklamanie
w swoich pismach zawrzec. to tylko ich i twoja domena, szatku:)

> Było wówczas gdy byłeś oseskiem, ale zostało zbeszczeszczone przez
> Twoich własnych, nieświadomych rodziców, którzy pozostawili Ci furtkę do
> samodzielnego dotarcia do Prawdy, również tej o ich nieszczęściu, przez
> zakazanie wychowania seksualnego i inicjacji seksualnej w trójkącie
> Rodzice + Dziecko do czasu gdy nie zostanie rozwikłana zagadka
> rozpętania przemocy przez ludzi, ideę najbliższą S(T)wórcy.

nie kombinuj; Stworca jest prosty, logiczny, sprawiedliwy i uczciwy.

> Uwierz w siebie, w siłę swojej Świadomości a zniknie potrzeba iluzji
> ograniczającego Cię Boga-Rodzica i staniesz się od Niego umysłowo
> niezależnym. I nie obawiaj się, że go zlekceważysz czy olejesz... On
> zawsze będzie z Tobą gdyż jest Twoją Częścią a zarazem Całością Ciebie.

pewnie, ze mogę Boga olać. identycznie, jak olać mogę cały świat,
razem z tobą i ze mną, i ze wszystkich istot istnieniem.
jednakże mogę Bogu powiedzieć: olewam Cie - ale tylko wówczas, gdy będzie
to w mowie świętej, czytaj: prawdziwej.

jacek