Pompka do wody. Jaka?

następny post »
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Pompka do wody. Jaka?
Date: Thu, 20 Apr 2017 18:59:40 +0200

Zamierzam zainstalować 1000 litrowy zbiornik na deszczówkę i do tego
jakąś pompkę do podlewania ogródka.
Czy ktoś z Koleżanek i Kolegów poleci mi konkretny model pompki?
Na All pompki zaczynają się od 89 zł, w marketach budowlanych podobne
wizualnie są po ok. 200. Stówka oszczędności skłania mnie do zakupu
takiej najtańszej, ale nie wiem, czy to nie jakaś tandeta.
Nie potrzebuję wielkiej wydajności, ani ciśnienia, ale chciałbym mieć
pompkę na kilka lat, a nie na sezon.
Jacek