Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."

Data: 2017-11-19 12:12:08
Temat: Re: ,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."
Od: Kviat

W dniu 2017-11-19 o 11:52, XL pisze:
> [...]

Trafiłem w sedno...

> Jaki? EUROPEJSKI???

A jaki? Afrykański?
I tu znowu trafiłem w sedno.
Bredzisz coś, że zwracają się do Niemców, a to Parlament Europejski...

> http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-w-wlk-bryt
anii/brexit/news-tvp-info-szefowie-dyplomacji-berlin
a-i-paryza-chca-superpans,nId,2225711

Bardzo dobry projekt. Najwyższy czas połączyć wioski i skończyć z fikcją
granic na papierze. One są tylko w głowach nacjonalistów i polityków.

> Niektórzy już się z tego ,,europejsa" przezornie wymiksowali.

https://www.wprost.pl/swiat/10012469/Nie-wiedzieli-z
a-czym-glosowali-Po-referendum-Brytyjczycy-pytali-Go
ogleco-to-jest-Brexit.html

http://www.polishexpress.co.uk/szok-glosowali-za-bre
xitem-teraz-zaluja-mysleli-ze-tak-zostana-w-unii

"Pracownicy centrów wyborczych otrzymują coraz więcej telefonów od
Brytyjczyków, którzy pytają ich o to, czy mogą zmienić swoją decyzję i
zagłosować jeszcze raz w referendum. Przyznają, że głosując za wyjściem
z Unii popełnili błąd. Wielu z tych, którzy głosowali za Brexitem
przyznaje otwarcie, że teraz żałuje swojej decyzji."

"Ze swojego mało odpowiedzialnego podejścia do głosowania w referendum
tłumaczą się tym, że ,,nie wierzyli tak naprawdę w to, że może dojść do
Brexitu". Zaniepokojeni m.in. spadkiem funta oraz dalszymi
konsekwencjami, chcą wycofać swoje głosy.

Jeden z Brytyjczyków powiedział BBC, że, gdyby tylko mógł, wycofałby się
ze swojej czwartkowej decyzji i zagłosował teraz przeciw Brexitowi.
,,Rezygnacja Davida Camerona całkowicie mnie zszokowała. Szczerze boję
się teraz tego czasu, w którym będą się toczyć negocjacje. Jestem
zszokowany, że zdecydowaliśmy się opuścić Unię, nie podejrzewałem, że
może do tego dojść. Nie myślałem, że mój głos będzie coś znaczył, bo
zupełnie nie wierzyłem w Brexit!""

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr