Re: ADL poprawka

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: ADL poprawka
Date: Sat, 18 Oct 2003 09:46:56 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl
<bmgj3d$7ef$1@nemesis.news.tpi.pl> <bmglce$n8h$1@news.onet.pl>
<bmgmkj$5h$1@atlantis.news.tpi.pl> <bmgr37$k5p$1@inews.gazeta.pl>
<bmgvpj$o4h$1@news.onet.pl> <bmhc5l$nmq$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.booenv.197.michal_@unique_mike.computer>
<bmhlqh$dek$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.booq3q.1fr.michal_@unique_mike.computer>
<bmirhj$5rt$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.boq4io.194.michal_@unique_mike.computer>
<bmj9rl$sr$1@inews.gazeta.pl>
<slrn.pl.boqjmb.662.michal_@unique_mike.computer>
<bmjv95$21n8$1@foka1.acn.pl> <bmk8d4$94v$1@news.onet.pl>
<bmkji4$2bv3$1@foka1.acn.pl> <bmlt7h$51u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bmm2q3$cta$1@news.onet.pl> <bmn1rl$8rc$1@foka.aster.pl>
<bmohe5$hq1$1@news.onet.pl> <bmpic0$1b9v$1@foka.aster.pl>

Użytkownik "Rukasu" <r...@a...net> napisał w wiadomości
news:bmpic0$1b9v$1@foka.aster.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bmohe5$hq1$1@news.onet.pl...

IŻŻ

> No ale co jeśli szkodzą również tłuszcze? Jednak ten fruktarianizm, czy
jak? ;->

Dykusja z Tobą, to już zabawa "w kotka i myszkę", a metodyka dowodzenia
swoich racji przypomina taką:
------------
a.. Siła przyzwyczajenia - Piotr Krasucki
Przez te nieszczęsne pięć dni hospitalizacji budzono mnie o 5.40 i wręczano
termometr - po czym wynik pomiaru wpisywano uroczyście do karty wiszącej na
łóżku. Z ciekawości obszedłem wszystkie sale kliniki - i dosłownie ani jeden
pacjent nie miał podwyższonej ciepłoty ciała. Spytałem prowadzącego mnie
młodego lekarza: - kolego, po co właściwie mierzycie wszystkim
temperaturę? - Przecież jest karta gorączkowa, więc trzeba coś do niej
wpisać! - Ale dlaczego? Nikt tu nie ma gorączki? Uniósł się: - Panie
doktorze, we wszystkich szpitalach tak się robi, więc widocznie jest to
potrzebne. Czy pan myśli, że wszyscy profesorowie i ordynatorzy to idioci,
którzy nie wiedzą, co i dlaczego robią? (...)
http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more2958.html
-------------
mospanie... :)

> No właśnie. A "proporcje" są takie, że małpy, choć wszystkożerne, żywią
się raczej florą niż fauną. Oraz takie, że przez całe eony ludzie żyli ze
> zbieractwa - jedynie "uzupełniając" swoją dietę polowaniami. ;-)

Gdyby Twoi przodkowie nie stali się łowcami - to Ty byś dzisiaj skakał po
drzewach
(teoretyzując oczywiście).

> ????? Z całą pewnością NIE WIE!
>
> Czy mogłabyś podać na niego (lub przynajmniej jego wypowiedź) jakiś
namiar? :-o

Podawałam już wielokrotnie, ale Ty słyszysz tylko siebie.

> No cóż... Za to proso przynajmniej przywieźliśmy z dalekiego orientu!

Mnie w jadłospisie rośliny pastewne raczej nie odpowiadają.

> GDZIE pisze??? :-ooo

Już wielokrotnie podawałam.

> Twój problem... <eg>

Już nie. Sprowadziłam ów problem do zdrowych proporcji.
Zaznaczam: NIE do eliminacji, a do proporcji.

> Ale jak to się ma do celiaki?

No o co, będziemy teraz analizować szczegółowo w dyskusji celiakię?
Nie mam na to czasu.

> Przeinaczasz fakty. Dieta bezglutenowa - jak sama nazwa sugeruje - zakłada
> dietę bez glutenu. A więc nie musi nic "zalecać".

A Ty swoje... Jeżeli "coś" eliminuje, to musi również to coś zastąpić czymś
innym.
Nawet jeśli to jest tylko powietrze... ;>

> No chyba że "zalecanie" aby czegoś NIE jeść nazwać "zalecaniem". ;-)

Cały Ty.

> A ponieważ gluten występuje w wielu popularnych zbożach, mąkach i wyrobach
> mącznych, chory zastępuje je zwykle innymi produktami - ze zbóż nie
> zawierających glutenu. Ale to cała różnica w diecie bezglutenowej: jeśli
> jesteś bezglutenowym optymalnym to jesz tłusto, a jak bezglutenowym wegą
to jesz warzywa + owoce + bezglutenowe zboża.

Zakładając oczywiście, że "zboża są absolutnie niezbędną PODSTAWĄ
zdrowej diety" i że "tłuszcz zwierzęcy jest BE".
Jeżeli odrzuci się takie założenie - otwierają się nagle inne, szerokie
możliwości.

> Mogłem, ale stwierdziłem że ucieszysz się, kiedy stwierdzisz że nawet bez
> stosowania DO zaczynam przejmować niektóre "pozytywne" cechy optymalnych.
> ;->>>>>>>>>>

No popatrz?!... 8) Kto z kim przystaje... ;)

To już było...

> Chciałbym ich... ech.. to znaczy NIE CHCIAŁBYM ich poznać! :-(((

No tak... I chciałbym, i boję się... ;>

> Że lekarza optymalnego to jeszcze uwierzę ( <eg> ), ale lekarza medycyny
> konwencjonalnej???? :-ooo

No widzisz! Zdarza się... :]

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Nic nie wprawia ludzi w takie zdumienie jak zdrowy
rozsądek i uczciwe stawianie sprawy. R.W. Emerson