Re: Agresja a choroba psychiczna

Data: 2006-05-11 19:47:43
Temat: Re: Agresja a choroba psychiczna
Od: <n...@o...pl>

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:e3vj5f$kk0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> wrote in message

> Tak temat ciekawy. Tylko chcialem dodac - mam wraznie, ze w niektorych
> przypadkach,
> gdy agresor, slabszy atakuje silniejsza grupe, w kilku takich sytuacjach
> mialem wraznie,
> ze ktos _chce_ zeby mu grupa przetrzepała skóre. Sam sie zamotał, sam nie
> wie co ma robić,
> wiec prowokuje, zeby dostac opieprz i otrzymac poczucie ze "to wolna a
> tego nie wolno".
> Otrzymac poczucie ze jest sprawiedliwosc, dobro, zlo, naprawodzaic go na
> [...]
wiesz tutaj gosc nie moze tak skakac bo własciwie od tego zalezy jego
zaliczenie przedmiotu ;D.Nic nie ma bo do tej pory wszystko my robiłysmy a
jego umiejetnosci komputerowe sa znikome stad też wersje elektroniczne
niewiele mu dadza - teraz to juz własciwei targaja mna sprzeczna uczucia bo
sposob na niego jest bardzo prosty- wystarczy go nie zamiescic na liscie
koncowej przy oddawaniu projektu - i on o tym wie dlatego ma cos jakby
rodzaj sznura na szyi , który sam tam sobie zarzucił.Nie tzreba nic innego
robic tylko "przezyc" jego obecnosc.A korci- bardzo korci chama tak
wyeliminowac .Własciwei to juz mi przeszły jakiekolwiek skrupuły- trudno -
jak jest chory to niech sie wybierze do psychiatry.Zwłaszcza ze kase raczej
ma bo nam nawet bezczelnie proponował pieniadze nie pytajac sie w ogole jak
my na taki rodzaj załatwiania sprawy patrzymy - nie mowiac o stawce- gosc
jest istotnie załosny.Pewnie dyplom sobie rowniez zamierza kupic bo przy
jego stanie umysłu na dzien dzisiejszy to nie sadze zeby potrafił cokolwiek
spojnego zrobić.No nic dzieki za wszystkie komentarze.