Re: Antybiotyki a skutki uboczne

From: "Meg" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Antybiotyki a skutki uboczne
Date: Wed, 5 Nov 2003 16:13:00 +0100

> przyjmuję od tygodnia antybiotyk o nazwie Klacid, będę go brać jeszcze
> przez tydzień, następnie czekają mnie cztery dni kuracji Sumamedem
(infekcja
> chlamydiami).
> Skutki uboczne brania, opisane w ulotce, a więc prawdopodobnie zdarzające
> się najczęściej bardzo mi utrudniają życie - senność, rozkojarzenie,
lekkie
> bóle i zawroty głowy, zmiana smaku - uczucie "gorzkości w ustach", co mi
> odbiera apetyt.
> Nie chcę iść na 2-tygodniowe zwolnienie, stąd pytanie, czy może ktoś z Was
> [...]

nie wiem jak Sumamed ale Klacid jest silnym atybiotykiem, jeżeli twój
oganizm tak na niego reaguje powinnaś pójść do lek i poprosić o zmiane leku.
Podczas brania atybiotyku trzeba osłaniać flore bakteryją , nie pamiętam czy
przy tym leku trzeba brać lakcid lub enterol ale kefir na pewno trzeba pić i
to dużo.Też brałam to kiedyś i też żle go znosiłam i lek zamienił mi na
Augmentin. Przyjmowanie antybiotyków najbardziej odbija się na żołądku ,
jelitach.

życze powrotu (szybkiego)do zdrowia
pozdr Magda