Re: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!

Data: 2022-11-30 17:19:53
Temat: Re: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Od: Consecter <A...@e...com>

Am 23.11.22 um 08:54 schrieb Roman Tyczka:

> Skoro już zrobiłaś burdel z porządnej grupy to masz dzidka, posłuchaj
> jednego ze swoich idoli:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=6xnFebPVzVI
>
> Tacy jak on, z programu Kompetentni+, doprowadzą ten kraj do dobrobytu!

Dobre! Az dziw bierze, ze gość skończył studia itd.
A co do tej grupy (tudziez innych, z których zrezygnowałem, bo szkoda
czasu), to było jeszcze ciekawiej. Pani XL uzupełniła braki i dzielnie
zmierza do celu, zeby zagladali tutaj chorzy i inne świry tudziez rózne
trolle.
Kiedyś było chociaz śmiesznie. Produkował sie jakiś pedofil,
niepełnosprawny na umyśle, który podkochiwał sie w siostrzyczkach z domu
opieki oraz nieszcześnik, który słał listy do dzieci świata. A moze była
to jedna osoba? Nie pamietam, bo nie śledziłem. Działał lub działali tez
jegomoście z sympatiami wschodnimi brzydzacy sie kapitalizmem, Ameryka i
zgniłym Zachodem.
Nie ma sensu idiocie tłumaczyć, ze jest idiota, choremu radzić wizyte u
specjalisty, a trolla wyzywać od "ruskiej onucy" lub słać do Putina.

https://tinyurl.com/yc2c6kp3
--
https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/8tPAYw
0oJjI