Re: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!

Data: 2022-12-01 18:14:52
Temat: Re: Brawo FIFA! Tęczowa propaganda precz!
Od: XL <i...@g...pl>

Consecter <A...@e...com> wrote:

> Dobre! Az dziw bierze, ze gość skończył studia itd.
> A co do tej grupy (tudziez innych, z których zrezygnowałem, bo szkoda
> czasu), to było jeszcze ciekawiej. Pani XL uzupełniła braki i dzielnie
> zmierza do celu, zeby zagladali tutaj chorzy i inne świry tudziez rózne
> trolle.

Fajnie, że zajrzałeś. A która to twoja kategoria, bo w twoim przypadku ich
nie rozróżniam?
?

> Kiedyś było chociaz śmiesznie. Produkował sie jakiś pedofil,
> niepełnosprawny na umyśle, który podkochiwał sie w siostrzyczkach z domu
> opieki oraz nieszcześnik, który słał listy do dzieci świata. A moze była
> to jedna osoba? Nie pamietam, bo nie śledziłem. Działał lub działali tez
> jegomoście z sympatiami wschodnimi brzydzacy sie kapitalizmem, Ameryka i
> zgniłym Zachodem.

Pop...nego lewaka wtedy nie było, ale już paru was jest ?

> Nie ma sensu idiocie tłumaczyć, ze jest idiota, choremu radzić wizyte u
> specjalisty, a trolla wyzywać od "ruskiej onucy" lub słać do Putina.

Bingo ? Toteż ci tego wszystkiego nie tłumaczę, nie radzę, nie wyzywam cię
od oczywistości, tudzież nigdzie nie wysyłam. Poprzestaję na własnym
niezłym ubawie między meczami ?

> https://tinyurl.com/yc2c6kp3

Se klikaj na zdrowie ?
--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.