Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!

Data: 2014-11-27 18:17:32
Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Thu, 27 Nov 2014 12:49:46 +0100, Waldemar napisał(a):

> No twojego też nikt nie zamawiał. A całość była o świetlówkach
> kompaktowych,

Odniosłeś się wyraźnie do cytatu - n9e do "całości" więc nie sciemniaj
(nomen omen).

> błędnie zwanych przez ciebie żarówką.

No a ten znowu swoje.

> Normalne żarówki
> rtęci nie zawierają. Czytać umiem, inaczej bym tych bredni (które
> wykasowałem) nie mógł skomentować.

> No to masz pecha. A jakbyś znała fizykę, to byś wiedziała, dlaczego
> trzaskają przy załączaniu.

Niom, skoro ją tak znasz i uważasz, to wytłumacz mi zatem, dlaczego przy
napięciu 220V jeśli już wysiadały, to po prostu w dowolnym momencie po
prostu gasły, praktycznie nigdy przy włączaniu. I nie chodzi mi o sam
mechanizm "wysiadania" żarówki, tylko dlaczego podwyższono to napięcie -
nadal nie czytasz ze zrozumieniem.