Re: Centrum witaminy - efekty uboczne

From: "Aleksander" <A...@s...ca>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Centrum witaminy - efekty uboczne
Date: Thu, 22 Feb 2001 15:10:17 GMT

Moze Cie to zdziwi, ale WSZYSTKIE ponizsze skladniki moga wywolac alergie!
Nie mowie o cukrze bo wiadomo ze jak ktos ma cukrzyce.. a wiekszosc witamin
jest powlekanych... zelatynowa masa z cukrem. Soli, jak masz nadcisnienie to
tez nie powinienes, drozdze - jestes mezczyzna ale wiele kobiet nie powinno
nawet spogladac na drozdze (nie to ze zaraz zajda w ciaze :-). Gluten, moja
SP Matka nie mogla nawet przyjac komunii ani oplatka bo miala alergie na
gluten. Mleko... czy wiesz ze mleko krowie dla dzieci moze byc szkodliwe?
Tak sie kiedys przydarzylo ze w ramach pomocy humanitarnej wyslano do Afryki
mleko w proszku. Tysiace dzieci umarlo bo byly uczulone na laktoze (nie
mylic z laktaza). Soja - ja jestem uczulony i chory ilekroc zjem kielki z
soji. Jajka tez sa alerogenne dla wielu osob, a ze sa bez sztucznych
barwnikow i konserwantow to chyba lepiej niz lykac chemie?! A czy wiesz ze
powloka witamin procz cukru zawiera zelatyne - glownie z krowek - byc moze
niekoniecznie zdrowych, (wieprzowa jest niedobra) - wiec moze ci
wegetarianie nie sa tacy glupi?
Aleksander

---