Re: Chironowi polecam... //długie

From: "michal" <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chironowi polecam... //długie
Date: Thu, 17 Dec 2009 02:25:49 +0100
<hg15pg$ap2$23@node1.news.atman.pl> <hg1787$gj7$1@news.onet.pl>
<hg16ms$ap2$24@node1.news.atman.pl> <hg18jc$j84$1@news.onet.pl>
<hg180u$ap2$25@node1.news.atman.pl> <hg1ads$mev$1@news.onet.pl>
<hg1ak6$p19$1@node2.news.atman.pl>
<w...@4...net>
<hg3kgh$1rj$4@node2.news.atman.pl>
<1uw3k6s5gzwvy.1gnbc3uhjvhs2$.dlg@40tude.net>
<hg3ndk$1rj$9@node2.news.atman.pl>
<1ff00f922c6iu$.o3q95saabnw1.dlg@40tude.net>
<hg4rfb$mkb$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hg4r9n$gt4$1@news.onet.pl>
<hg5ao4$2am$3@nemesis.news.neostrada.pl> <hg6i57$mr$1@news.onet.pl>
<hg8j9s$795$1@inews.gazeta.pl> <o...@4...net>
<hg925p$bj6$1@inews.gazeta.pl> <hg929l$uq5$1@news.onet.pl>
<hg9896$2os$1@inews.gazeta.pl> <hga4sp$og8$1@node1.news.atman.pl>
<hgb123$4n9$1@inews.gazeta.pl> <hgbi9b$sa$1@news.onet.pl>
<hgbj2g$lco$1@news.interia.pl> <hgbnh4$e7v$1@news.onet.pl>
<hgbmru$pu1$1@news.interia.pl>

Stalker wrote:

> Konkretne przykłady w innym poście, a w tym dygresja:

> Technologia to jest narzędzie. Narzędzie jest amoralne, dopiero
> kontekst jego użycia decyduje o tym czy jest dobre, czy złe. Dlatego
> tego typu pytania jak twoje uważam za chybione.

> Śmieszą mnie trochę ludzie, którzy utyskują nad telewizją, internetem
> i innymi nowoczesnymi technologiami, bo to znaczy, że chyba nie do
> końca umieją z nich właściwie korzystać...

No więc właśnie. W wielu domach stoi fortepian, pianino. Jedni na nim sobie
tylko brzdąkają, a są też tacy, którzy zdobywają sobie sympatie wielu dzięki
temu instrumentowi. Podobnie jest z telefonem i z komputerem. Moja sędziwa
teściowa nie zabiera ze sobą komórki, kiedy wychodzi z domu, bo jest
przezorna i nie chce jej zgubuć. ;)

michał