Re: Ciasto na urodziny - JAKIE???

From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ciasto na urodziny - JAKIE???
Date: Thu, 10 Jul 2003 14:03:38 +0200

Dnia 2003-07-10 13:48:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elżbieta* skreślił te oto słowa:

> Źle ci się wydaje ;(
> właśnie zepsułam= spaliłam całe ;(
> włozyłam do mikroweli, było tam z 20 minut i w środku mam wegielek ;(
> kurcze mnie to nawet najprostsze ciasto niue chce wyjść

Wybacz Elu, co prawda nigdy nei piekłam w mikroweli, bo do tego celu jednak
wole piekarnik, ale spalenie to... hmmm... w piekarniku IMO sie nei da, bo
trzeba by nastawic ok 250 - 300 stopni, i do tego wyjsc z domu, zeby nie
poczuc charakterystycznego odorku.

A Ty zostawiłas to ciasto na 20 minut w mikroweli? I nie czułas ze Ci sie
cos w domu pali?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102