Re: Ciąża i antybiotyk

Data: 2002-02-05 10:34:12
Temat: Re: Ciąża i antybiotyk
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl>

Użytkownik Magda <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3o6vd$jc$...@o...icpnet.pl...

> 1> rekomendacje 1997 zakażeń układu oddechowego:
> ostre zapalenia migdałków i/lub gardła: zakażenia wirusowe występują w
około
> 70 - 80 % wszystkich przypadków -wirusy Adeno....
> 2>www.servier.pl
> czasopisma - problemy laryngologiczne w codziennej praktyce - nr 19
> "Zakażenia wirusowe stanowią od 70 do 90% ostrych zapaleń tkanki chłonnej
> gardła u dzieci i osób dorosłych...Bakterie sa przyczyną angin znacznie
> rzadziej niż wirusy(10-30%)"
> A gdzie uczą, że jest inaczej? Pytam z ciekawości.
> Pozdrawiam Magda
Czesc
Mylisz ostre niezyty(najczestsza etiologia-wirusy) gornych drog oddechowych
z anginami -blonicza,paciorkowcowa,Plauta-Vncenta i mononukleoza zakazna
(wirus E-B).Anginy a szczegolnie paciorkowcowa leczy sie antybiotykami a nie
miodem.Zreszta nie jestem pierwsza osoba ktora ci mowi ze szerzysz
niewiedze.
Pozdraiwm Karolina