Re: Cielęcina

Data: 2015-12-20 06:53:40
Temat: Re: Cielęcina
Od: bbjk <b...@p...pl>

W dniu 15-12-18 o 10:18, FEniks pisze:
> Jakie eleganckie danie można przygotować z cielęciny, konkretnie z
> ładnego chudego kawałka udźca (80dag), ale dość płaskiego. Zwykle z
> cielęciny robię potrawkę, a chciałabym coś bardziej odświętnego. Jakieś
> pomysły?
Nie wiem, czy to bardzo eleganckie, ale mnie najbardziej smakuje, o
ile jem cielęcinę. Znasz włoski, wpisz w gugla vitello tonnato, po
polsku też pewnie jest. Jest to tradycyjna potrawa z Piemontu, która
rozpowszechniła się w całej Europie, znakomita przekąska.
O, sprawdziłam, jest wiele polskich wersji, np. ta:
http://magazyn-kuchnia.pl/magazyn-kuchnia/1,139802,1
6748194,Jak_tunczyk_z_cieleciem_Vitello_tonnato.html
--
B.