Re: Co jeszcze...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Co jeszcze...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<4e6b06d8$0$3501$65785112@news.neostrada.pl> <j4fhbb$jud$4@news.onet.pl>
<12kyyo2a1j6c8.1hatgrqktl091$.dlg@40tude.net>
<4e6b4d72$0$3487$65785112@news.neostrada.pl>
<1dyxtprsl4g7e$.fffvins5gdf9$.dlg@40tude.net>
<j4ftho$2sn$1@inews.gazeta.pl>
Date: Sat, 10 Sep 2011 17:45:33 +0200

Dnia Sat, 10 Sep 2011 16:50:44 +0200, serwessa napisał(a):

> A mnie nikt nigdy nie rozumiał, jak na obiad do kotleta schabowego mogę jeść
> (i najbardziej mi to pasuje) powidła śliwkowe,

Jak najbardziej! - skoro sliwki w occie, to czemu nie powidła.

> albo gruszki w occie :)

Dzięki za przypomnienie! - chyba jeszcze nie przegapiłam gruszek na targu.
Z braku ber szarych odpowiednie są klapsy, ale takie na wpół dojrzałe, bo
się nie rozpadną. Parę słoików mamz poprzedniego sezonu, no ale to
końcówka.
:-)

> Z kolei koleżanka z dzieciństwa inaczej nie jadła pierogów z mięsem, niż
> polane śmietana z cukrem waniliowym!

Może z kresów pochodziła... Tam się robi pieczone ze słodkiego ciasta
pierogi z mięsnym nadzieniem. Kiedyś bym nie zjadła, ale dziś... nihil
novi.
A moje dziewuchy to jedzą słodką!!! chałkę z szynką i dżemem, bo
stwierdziły, że skoro jedzą słodkie borówki do mięsa, to czemu nie dżem do
szynki. Słodka chałka to już tak przy okazji - żadna tam fanaberia. Lubią
ją i samą, ale najbardziej lubią jeść wszystko na raz, co... lubią :-D
--
XL