Re: Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...

From: "Szczepan Białek" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...
Date: Mon, 10 Mar 2008 09:59:21 +0100

Użytkownik "Raff"

> Lekarz rzucił hipotezę o zwężeniu szyjki pęcherza,

W wynikach brak danych o pojemności pęcherza. Norma to chyba pół litra
(sprawdź).
Jeżeli jest znacznie mniej to moęże to być "opadnięcie trzewii". Nie jest to
choroba tylko stan. Muzułmanie mają trzewia na swoim miejscu bo 5 razy
dziennie przez kilka chwil trzymają zadek wyżej niż głowę. Spróbuj coś
równoważnego i odezwij się czy pomaga. Wpisz w google "nokturia" a dowiesz
się że nie jesteś odosobniony.

. Mam od wielu miesięcy nieprzespane porządnie
> noce i chciałbym wiedzieć, czego mogę się spodziewać.

Bez gimnastyki będzie coraz gorzej.
S*