Re: Czy mam szanse na zwrot kosztow od NFZ?

From: kamil <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy mam szanse na zwrot kosztow od NFZ?
Date: Tue, 25 Apr 2006 23:09:48 +0200

> Pieprzysz glupoty! Idz sie lecz. Zabieraja mi z pensji grube pieniadze,
> darmozjady, a co mam w zamian za to?
>
> KONIEC Z UDAWANA BEZPLATNA OPIEKA LEKARSKA!
>
> Zlikwidowac ZUS i NFZ!
> Emerytury TYLKO dla obecnych emerytow i w srednim wieku.
> KONIEC z emeryturami dla mlodych! Chrzanie ich. Sam sobie odloze, ale koniec
> z odbieraniem mi kasy na ZUS.

Jak czytam ten post to przychodza mi do glowy takie pytania:
1. Kto pieprzy glupoty i dlaczego tak myślisz, bo nie wiem za bardzo?
2. A dlaczego to Ty masz mieć wszystko? Pieniądze ida np. na przeszczepy
szpiku u dzieci(nawet 50tys od glowy). No chyba, że wyznajesz zasade
aby kazdy placil za siebie, tylko ciekawe czy tez bys tak mowil gdyby
Ciebie spotkala podobna choroba.
3. Dlaczego myslisz ze bezplatna opieka jest udawana, bo czeka sie kilka
tygodni na wizyte u lekarza, to nie zmienia faktu ze i tak sie za nia
nie placi.
4. Co do emerytur to w pewnym stopniu masz racje, ZUS i NFS tez nie sa
zbyt dobre, ale trzeba najpierw cos stworzyc a pozniej rozpieprzyc
stare, a ja mam wrazenie ze wszyscy tylko chca zniszczyc, zamknac i
koniec, to bardzo plytkie myslenie

Sam sobie odloze. Ty moze tak, ale wielu nie, wielu jest niemyslacych o
przyszlosci i trzeba pomyslec za nich, no chyba ze bedziemy ich
unicestwiac w wieku poprodukcyjnym...