Re: Dawno nic o szczepionkach nie było

Data: 2023-03-28 20:53:29
Temat: Re: Dawno nic o szczepionkach nie było
Od: PD <p...@g...pl>

badaniach-rejestracyjnych-pfizera

> No i chuj.

Bardzo trafnie to ująłeś.

> Po co pierdolisz jak już nikt się nie szczepi.

Po to, żebyś nie zapomniał, jak wielkim jesteś debilem :)

> Szczepionki zle, maseczki jeszcze gorsze itd. przestań słuchać posła szczęść boże i
zacznij myśleć sam o ile to jeszcze możliwe.

Myślę, myślę, i wymyśliłem że szczepionki i maseczki przetarły szlaki,
teraz na tapecie samochody spalinowe. A u ciebie czym się przejawia
samodzielne myślenie poza "no i chuj" i przypierdolką w stylu
Trzaskowskiego na ustawionym wiecu?

PD