Re: Do XL - NTG

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Do XL - NTG
Date: Fri, 9 Oct 2015 17:22:01 -0500

news:1ty1bj75a3ah7.153jiisufp6ej$.dlg@40tude.net...

> Jak już pisałam - nie jest to tutaj ważne, z czego się ją robi.
> Ważne, jakie cechy ma produkt finalny.

No cóż... ja podchodzę inaczej. Dla mnie ważne z czego się coś robi.
I ochłapów nie biorę do jedzenia.

> Czy wiesz, z czego się robi papier toaletowy, którego używasz? Chyba że
> używasz nie-ekologicznego, wtedy ten Twój różowiutki, bielony i
> czyściutki,
> zrobi Ci kuku od przeciwnej strony, niż, jak sugerujesz, mnie moja
> żelatyna.

NIe wiem jak Ty, ale ja go w kuchni nie używam :-P

> Ja go nie potrzebuję, tym bardziej do przekonywania
> kogokolwiek szukała nie będę.

Wielokrotnie to robisz, prawie codziennie kogoś do czegoś
przekonujesz szukając tu i tam, rzucając takim czy innym linkiem...
Pozostaje wnioskować, że tym razem trudno Ci znaleźć coś mocnego.

> Jak wyżej. Dla mnie ważne jest, że pomogło
> niejednemu połamańcowi, wielu znam osobiście.

Nie wiesz co mu pomogło.

> Nie, pouczasz mnie, bo sam nie robisz,
> a krytykujesz i sugerujesz, co i jak mam robić.

Twoja, błędna interpretacja. Pytam, proponuję pod rozwagę.
Nie pouczam ani nie krytykuję.

> To znaczy że mam jedną wnuczkę oraz doczytaj, co wczesniej napisałam.

Po czym (błędnie) wnioskujesz, że nie doczytałem?

> To podstawowy warunek. Nie wiem, o co Ci chodzi.

To doczytaj, bo ewidnentnie masz problemy z rozumieniem
tego co czytasz - tłumaczyłem parę razy o co mi chodzi.

Nie. Czy to takie dziwne?