Re: Do XL - NTG

Data: 2015-10-14 21:40:16
Temat: Re: Do XL - NTG
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pan Pszemol napisał:

> Nie ma gwarancji.
> Z drugiej strony worki foliowe mają jakąś tam wytrzymałość na rozciąganie.

Nawet lekko wzdętego nigdy nie widziałem.

> Brzmi to bardzo przekonywująco, ale to nie trudne bo na przetwórstwie
> przemysłowym żywności się nie znam, więc możemy sobie pogdybać :)

Znam takich, co się znają. Ale nie będę ich o nic pytał -- nie pragnę
poznania tajników technologii produkcji ogóra w torebce. Gdybanie na
temat jak coś jest zrobione -- to daje dużo frajdy, jeśli gdybający
mają pojęcie o czym gdybają. Takie gdybanie jest czymś zupełnie innym
od wypowiadania opinii na podstawie Głębokiego Przekonania (o laniu
kwasu z wiadra do ogórów na przykład).

--
Jarek