Re: Do XL - NTG

311. Data: 2015-10-14 22:16:02

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 21:57:49 +0200, Trefniś napisał(a):

> https://dodomku.pl/produkt/46093/5900397732872/Kraku
s_Ogorki_kiszone.html

> W powyższym nie podano w składzie kwasu mlekowego, można chyba wierzyć...
> W coś wierzyć trzeba...

No ale on tam MUSI być, jeśli są to naprawdę ogórki kiszone! Kiszenie to
KWAS MLEKOWY!
Niechybnie są pasteryzowane, ale kwas po pasteryzacji nie znika, pozostaje
w produkcie, bo jest odporny na temperaturę pasteryzacji, natomiast
umierają tylko bakterie go produkujące!

312. Data: 2015-10-14 22:16:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 22:00:16 +0200, Trefniś napisał(a):

> W dniu .10.2015 o 21:57 Trefniś <t...@m...com> pisze:
>
> Sorry - interia znów mnoży byty...
>
> --
> Trefniś

Zdarza się i mojemu czytnikowi, zwłaszcza w Android.

313. Data: 2015-10-14 22:17:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 21:56, Ikselka pisze:

> [...]
> w tym te na temat cudownych kremów z witaminą ce, która to przez sam fakt
> posmarowania uszczelni NACZYŃKA KRWIO... upss, NACZYNKA pod skórą
> (znamienne, że nikt tam nawet nie wspomni o ich krwionośności żadnej) :-D
>

> PS. Uszczelniaczem NACZYŃ i naczyNIEK (a nie bliżej nieokreślonych obiektów
> stworzonych na użytek reklamowego dupochroństwa - naczyNEK) jest RUTYNA, o
> której pisałam do Ciebie niedawno, a ty odrzuciłaś bez zrozumienia. Działa
> ona od wewnątrz, tzn musi być zażywana - najlepiej działa w towarzystwie
> kasu askorbinowego, no ale nie sam kwas!

I tyle się napisałaś, żeby mi zwrócić uwagę na ten błąd? Doceniam, ale
oszczędzaj czas i siły. Wystarczyłoby 100 razy krócej.

Ewa

314. Data: 2015-10-14 22:17:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 22:09:03 +0200, FEniks napisał(a):

> Ja też, no i co z tego.

Celna uwaga - no właśnie nic..

315. Data: 2015-10-14 22:19:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 22:12:13 +0200, Trefniś napisał(a):

> (...)
(...)chuj :)

To słówko Ghosta!!! jak śmiesz!!!!

:D

316. Data: 2015-10-14 22:24:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 22:17, Ikselka pisze:

> Celna uwaga - no właśnie nic..

Wzajemnie.

Ewa

317. Data: 2015-10-14 22:25:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 22:11, Ikselka pisze:
> dzieckiem, będzie jak znalazł. Głupio by było, gdyby to ono w wieku
> kilku (nastu) lat wiedziało więcej od mamy 3-]]]

Nie projektuj. Absolutnie nie byłoby mi głupio. Wręcz bym się cieszyła
taką sytuacją.

Ewa

318. Data: 2015-10-14 22:27:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 22:17:05 +0200, FEniks napisał(a):

> I tyle się napisałaś, żeby mi zwrócić uwagę na ten błąd? Doceniam, ale
> oszczędzaj czas i siły. Wystarczyłoby 100 razy krócej.

Ewa, no ale nie chodzi mi o "błąd", bo to de facto wcale nie błąd, tylko
przebiegłość, słowny CHŁYT.
Ten CHŁYT, to słowo, ten dupochron, to oszustwo, Ty, jak cała rzesza
kobiet, bezkrytycznie i rzutem na taśmę przyswoiłaś sobie z tej reklamy
stuprocentowo zgodnie z tym, co sobie (a raczej producentom) zaplanowali
jego twórcy! A zaplanowali zrobienie Ciebie i innych kobiet w tzw balona
tylko po to, by wydoić z Was kasę, jak zwykle.

Nie wytykam Ci błędu, tylko mówię, weź się kobieto otrząśnij z tego
reklamiarskiego ogłupienia. Zwróć uwagę, jak KONSEKWENTNIE tego "błędu"
nikt w reklamie nie poprawia, jak konsekwentnie i wyraźnie wymawiane jest
to słowo przez kolejne wyprane w ACE czy innym kremie (he he) panie.
Myślisz, że twórcy po prostu nie zauważyli "błędu"? - nie doceniasz reklamy
33333333333-]

319. Data: 2015-10-14 22:29:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 22:24:31 +0200, FEniks napisał(a):

> Wzajemnie.

Spoko, to JA tu CIEBIE czegoś nauczyłam :-)

320. Data: 2015-10-14 22:29:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-14 o 22:05, Ikselka pisze:

> Wyjaśnj najpierw, czy to koleżanka pisała o KREMIE.

Gdybyś wierzyła, że warzywa i owoce dostarczają Ci odpowiednie ilości
wit. C, to nie myślałabyś o suplementacji, nieprawdaż? Zrób sobie teraz
analogię do moich doświadczeń z kremem i już _być_może_ wszystko
zrozumiesz.
Bo mi ręce opadają. :)

Ewa

Grzybobranie