Re: Do XL - NTG

71. Data: 2015-10-09 19:14:08

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 19:05, Ikselka pisze:

> Zelatyna nie ma zapachu.

Ma, ma.

> A wygląda cakiem całkiem.

Dopóki jest w proszku.
A potem - zanim się całkowicie rozpuści, to glut taki.

Ewa

72. Data: 2015-10-09 19:16:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 19:04, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-09 18:16, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Przy okazji zanalizuj, co mają poza kością i skórą.

Niewiele w sumie takich mięs, które z samego mięśnia się składają. A
polędwicy i schabu raczej nie gotuję na galaretę.
BTW Chociaż schab w galarecie bywa, ale to chyba właśnie z żelatynowej.

Ewa

73. Data: 2015-10-09 19:18:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 19:04, Ikselka pisze:

> Czy kidyś dałam do zrozumienia, że uważam rzeźnię czy obornik za spa?

Oborę Pani Baby - prawie że.

Ewa

74. Data: 2015-10-09 19:18:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mówię, że NIE żeluje, tylko że ni nadaje się do uzyskania twardej
> galaretki w słoiku.

Ależ to oczywiste, że twardej nie uzyska się.
Ale czy konserwa mięsna wymaga aż takiej twardej?
Mnie zawsze najbardziej smakowała taka, która miała galaretę rosołową

75. Data: 2015-10-09 19:20:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gęsi żołądek ma taki chrząstkowy łącznik, który daje bardzo dużo żelu.
> Akurat'm w temacie.

U mnie do nabycia akurat dobrze wyczyszczone są. Nie żelują.
A kurze czy indycze na potęgę.

76. Data: 2015-10-09 19:22:21

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 19:03 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-10-09 18:39, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

(...)

> Proszę odnotować w annałach, że to ja napisałam o agarze.

Agar - dawka śmiertelna (LD50) dla szczurów wynosi 11 g/kg masy ciała
(doustnie).
Wszystko nas powoli zabija :)

--
Trefniś

77. Data: 2015-10-09 19:33:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiele w sumie takich mięs, które z samego mięśnia się składają. A
> polędwicy i schabu raczej nie gotuję na galaretę.
> BTW Chociaż schab w galarecie bywa, ale to chyba właśnie z żelatynowej.

Dp mięs to się zwykło stosować wywar mięsny.
Większy problem jest z rybami, wtedy zwyklo się wspierać.
Takoż z owocami czy ideologiczną wegą.

78. Data: 2015-10-09 19:35:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-09 19:22, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

I tak umrę.
Ty pewnie masz inne plany.

79. Data: 2015-10-09 19:39:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 19:04 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Dnia Fri, 09 Oct 2015 18:39:33 +0200, Trefniś napisał(a):

(...)

> Wegetarianizm ma własne ciemne strony mocy.

Trochę NTG, poza tym powtórzę się (przynajmniej wobec bywalców
pl.rec.film)...

Namawiam do obejrzenia filmu dokumentalnego Michała Marczaka "Fuck for
forest":

http://www.telemagazyn.pl/film/495471/fuck-for-fores

Emisja w niedzielę 11.10.2015 o 03:40 na kanale Kino Polska.

Na ipli można chyba obejrzeć za darmo:
http://www.ipla.tv/Fuck-for-forrest/vod-5820755

Zaznaczam - to jest film dozwolony od lat 16, wbrew tematyce (i tytułowi)
nie zawiera wiele nagości.
Za to daje wiele do myślenia.

Tym razem to walczący o lasy deszczowe :)

--
Trefniś

80. Data: 2015-10-09 19:43:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 19:35 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-10-09 19:22, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> I tak umrę.
> Ty pewnie masz inne plany.

Czekam na transplantacje głowy do reszty ciała innego dawcy. Ktoś niebawem
ma próbować.

--
Trefniś

Grzybobranie